WEE VA GLAA MAN BLIR ^^

Kalla mig sucker för sommar, vadsomhelst :P men hur glad blir man inte av dethär vädret ? :D och när man går ut så luktar det så hiimla gott ^^ extra glad blir man att grannarna har stora syrenträd..den lukten..MMMMM ;D

Jaa, valborg var väl rolig..men suddig ;P TUR att jag fick åka taxi hem med Alex, annars skulle jag nog lämnat vartsomhelst..Johan måste ju faktiskt också få lite hedrande :) På torsdagen åkte jag till Billy..Gjorde mest ingenting :D vilket passade mig jävligt bra eftersom jag knappast var så himla pigg..Och så måste man ju bara älska Carro. Tack tack taaaack ! :D Tror faktiskt min lilltå skulle blivit väldigt mycket ledsen om hon inte vore så snäll..Faktiskt :P På fredagen åkte Jeff till Umeå..Så nu är jag ensam en vecka /; och bara för att hans bästa kompis är så jävla smidig skriver han inlägg till mig mitt på natten att om jag kände mig ensam kan jag komma dit så ska han..ööh..behandla (?) mig med bra fransk mat..Joo..Det var väl snällt..Om jag inte skulle ha Cesar som kunde se det ! :P Men nu känner jag mig lite taskig som inte skrivit tillbaks..men jag har faktiskt ingen aning hur jag ska skriva tillbaks, utan att vara otrevlig eller flirtig tillbaks..såå..jag ignorerar det..Ujujuj vilka stora problem jag har ;D Hursomhelst åkte jag ut med Josefin, hennes kompis, Alexandra, Sara & Sophia till Huset..Njaaaeehh, jag borde fan stannat hemma :P Så jävla trött & SEG som jag var då..så ska man nog inte gå ut :P Dagen efter kom jag nog på att min kropp börjar bli gammal och rostig :P Men nu har jag iaf städat hela lägenheten...måste ju lätt vara det bästa med att vara ensam nu...att allt kommer hållas kliniskt rent hela tiden :P Sen är det ju aldrig roligt att äta ensam...Och han är väldigt bra underhållning på kvällarna :P men ja..jag får iaf ha det rent...på mitt sätt :P Var faktiskt och simmade igår också :P eller..kanske mest duschade :D joo..jag stod i duschen längre än jag simmade :P men det gör väl ingenting...det är tanken som räknas :P och jag har kommit på att jag kanske borde chilla mer när det gäller att simma...så det blir mer kul...hittills har jag tagit det som "bra tillfälle att tänka på skit...mer mer mer..nej inte sluta simma nu..meeeeeer" så igår ändrade jag det till "nej nu slutar du simma..spelar ingen roll om du orkar och vill mer...gå upp..NU...och tänk fan inte på ngt dåligt..bara bra saker.." Hmm, jag tror jag kommer fortsätta köra med den stilen gick lite bättre då, tror faktiskt nästan att jag längtar efter att åka dit igen nu :P Och btw, så uppskattar jag inte ostron som ringer mig kl 3 på natten fast jag sagt tusen mijloner gånger att jag ska vara hos mamma igår kväll !!! och sova TIDIGT ! Så vad får dig att tro att jag skulle svara mitt på natten ? Jubelostron ! ;S (haha, jag har verkligen fått ostron som skällsord på hjärnan...skyller på Jeff...det är han som lärt sig två svenska ord KNÄPP OSTRON, som han ska säga till vakten nästa gång han blir utslängd från krogen :P tyckte det var lite kul med ostron som skällsord så jag har också börjat använda det..) Men nu ska jag ut och gå...ge fiskarna mat...sitta kolla på dom och sola samtidigt..ut och fota lite :) iofs har jag väl fotat denhär skogen och sjön ur alla möjliga vinklar som finns redan så varför jag ska ut och fota där igen vet jag nu inte :P Och förhooppningsviis kan jag prata med Cesar ikväll...Ghaa...Jag ska väl inte gnälla..han har just köpt en ny dator..som btw måste vara den finaste laptopen jag nånsin sett ;S trodde inte man gjorde så fina datorer..så nu kan han iaf vara online närsomhelst, även om han måste vara hemma och "övervaka" byggarbetarna...Men jag skulle äändåå uppskatta om ngn kunde ge honom pengar på mobiileeen...Over and out ! ;)

Kommentarer
Postat av: MaDeLiÑo

Valborg brukar vara mer än ett forntida sudd..:D

2008-05-16 @ 00:01:12
URL: http://madelino.blogg.se
Postat av: ankaplanka

saknar uppdatering på ditt liv *S*

2008-05-17 @ 13:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0