TYCKER ALLA SKA GE EN KRONA TILL NÄSTA SOM GÅR RUNT MED EN SOM PENGAINSAMLING TILL BEHÖVANDE BARN


...För 1 krona är verkligen inte så mycket för oss här i Sverige. Sen menar jag ju inte att man inte kan ge mer än 1 krona. Men 1 krona har verkligen vem som helst att ge bort. Skulle varje person i Sverige ge 1kr var skulle behövande barn få 9 196 227 miljoner kronor (några kronor mer eller mindre lär ju ändå variera). Jävla uttjatat moralsnack, men det är faktiskt alltför många snåla människor..

Kommentarer
Postat av: annica

jag skänkte en krona till en olycklig elev idag...räknas det? Nä alltså jag blev också tagen av videon

2008-05-20 @ 19:30:22
URL: http://ankaplanka.blogg.se
Postat av: annica

ja alltså enkronan gick till en kopp varm choklad som den olyckliga behövde just då

2008-05-20 @ 19:31:42
URL: http://ankaplanka.blogg.se
Postat av: Anonym

hur länge räcker en kopp choklad?
Dessutom kanske det är 9 miljoner barn liksom, alla får en krona var? jippi, jag röster hellre på bort med djurmisshandeln...

2008-05-21 @ 18:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0