TÖNT

Anonym
hur länge räcker en kopp choklad?
Dessutom kanske det är 9 miljoner barn liksom, alla får en krona var? jippi, jag röster hellre på bort med djurmisshandeln...

Jubelidiot. Haha sorry om det är ngn jag känner :D men jag tycker detdär lät töntigt !
1) Hon gav en krona till en elev som ville ha en kopp choklad. Vill man ha en chokladkopp i skolan och bara saknar 1kr så skulle jag också bli glad om min lärare gav mig 1kr.
2) Hon skämtade ju bara med att "haha, nu har jag gjort min bra gärning"
3) Finns nog mer än 9 miljoner barn på jorden.
4) Vad fan har dethär med saken att göra ?! Om hon kommenterar att hon gav 1kr till en elev varför ens orka vara dryg och "huur länge räcker en kopp choklad..hej jag är extremt jävla dryg..och röstar hellre på bort med djurmisshandeln"

Inget fel med bort med djurmisshandeln. Men dryg kommentar, får drygt svar tillbaks ! ;S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0