SORGLIGT DÅLIG UPPDATERING :D

Haha, jag fixade ju t.o.m ny blogg, som jag skulle uppdatera dagligen. Med bra saker :P Haha men fan det gick nog inte så bra heller :D Jag skrev en dag. Och thats it. :P Så nu har jag bestämt att ändra designjäveln på denhär bloggen, vilket jag tänkte göra för ca ett halv år sedan :P Eller kanske fyra månader..Ingen som vet ;) Och när jag sedan flyttar till Cesar så börjar jag en ny blogg :) För att berätta lite om livet där och så...På ngn annan sida än blogg.se. Men detdär får jag se i augusti...

Snart är det ju studenten fan :D Tyvärr lite tråkigt...Jag gillar ändå skolan. Jag gillar klassen. Mestadels. Förövrigt tycker jag studenten är överskattat. Lika jävla överskattat som midsommar och nyår. Just därför ska jag jobba morgon hela midsommarhelgen :P = kan inte gå ut nej, eftersom jag ska vakna kl 6 tre dagar irad. Suck on that, midsommar ! :P
Mamma har inte sagt att jag ska flytta till Cesar till mormor, som nu är överkåt på att jag tar studenten och undrar glatt när jag får veta om jag kommit in på skolan jag sökt till. Lite synd då att jag inte sökt till ngn skola ? ;S Så nu ligger det ansvaret på mig. Hon kommer få spunk och spader på samma gång. Tur att hon är i Finland så jag inte ser röken komma ut ur hennes öron :D skämt åsido...Man kan ju hoppas på att hon ändå är glad för sitt barnbarns skull, och att det är klart att hon ska flytta till killen hon älskar. Men..med henne så ska man aldrig hoppas för mycket ! :P

Tyvärr ser jag knasig ut i håret också. Jag passar nog inte i pannlugg after all :D Och jag känner mig som en helt annan människa ;S på ett lite dåligt sätt. Jeff tycker jag ser yngre ut, att jag nu ser ut som att verkligen vara 18. Såg jag förut ut som en 40åring är ju då frågan ? :P
Hahha, så jävla lyckad som jag är...Så kom jag igår på snilleblixtiden att färga en hårslinga som inte alls hade ngn färg. Svårt att förklara, here´s the deal : Jag hade köpt slingor, som skulle göra mitt hår 3 toner blondare. Jag ser hårslinga som jag nog missat senaste året när jag färgat håret eftersom halva slingan inte hade färg utan var...tyvärr...råttfärgat :P Sååå, snilleLinda är på G igen..Och tänker att vad bra, då färgar jag den blond då. Jahhhaaa :D Nu har jag En stor fläck blont mitt i. Nedre delen är sådär halvblond. Och längst upp...Still råttfärgat :P Hahhahah, så himla lyckad jag är :D Men hur himla kul skulle livet vara om man var och såg sådär äckligt perfekt ut ? :D säkert najs ibland....men jag föredrar ändå att vara den förvirrande lilla finnen som jag egentligen är ;P

Btw vem pallar komma och skriva dryga kommentarer på ett inlägg jag skrev för ett år sedan, och sedan inte ens länka till sin blogg eller skriva sitt riktiga namn ? :P i say what what in my butt ? :D Bloggvärlden är hård :D Speciellt med mesar som skriver dryga kommentarer. Om människan som bloggar är så himla jobbig. töntig, fjortis, omogen, bortskämd, brattig - varför orkar ni ens bry er om att kommentera då ? :D Jag känner mig faktiskt hedrad att ngn ens orkar ta sig tid att klicka sig tillbaks så lång tid i mitt liv...För att skriva en dryg kommentar ! :) Jag menar...Då måste jag ju uppenbarligen vara värd all tid och klickningar ;) Jag tycker väl också några bloggar är helt uppåt nånting, men jag kör ändå med stilen; har du inget bra att säga - så håll käften. Det gäller både i bloggar & i verkligheten. Sen går det ju faktiskt inte att hålla tyst hela tiden..Men då är det ju bra att ha mamma, Cesar & Alexandra som man kan ta ut sina små omogna frustrationer på ibland ;P Mest mamma. För då känner jag mig inte så falsk. Om ngn verkligen går mig på nerverna. Inte direkt som att min mamma bryr sig om dom människorna direkt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0