LÄGENHET...

image249 image248

Hela grejen är ju helsjuk. Att du och jag ska bo tillsammans. Har suttit och pratat med Cesar om lägenhet och sånt ! :) Haha, just nu är bästa alternativet lägenhet typ bredvid hans universitet, och tro det eller ej, extra extra : man får med spis & kylskåp ! :P Hahha jävlar :D Så fastän det ligger nästan bredvid en kyrkogård så föredrar jag nog en lägenhet med spis och kylskåp än utan. :)

Ni minns sången är det såhär när man är kär när man är liten, hur är det då att vara kär när man är stor ? Iofs fyller jag ju bara 19, men är nog ändå stor nog för att kunna veta hur det är att vara kär när man är stor. Hur dryga vi än är mot varandra, fastän vi båda är jordbävningar när vi är arga så älskar jag ju dig så himla mycket..mer än allt annat på denhär jorden ! :)

Kommentarer
Postat av: Louise

gulligt :)

2008-05-21 @ 22:01:50
URL: http://louiseenqvist.blogg.se
Postat av: casseeehh

No Min stockholm princess skall flytta sååå långt bort :( :( :(

Hoppas du kan komma o hälsa på nån gång iaf :(

love uuuu

xxxx

2008-05-29 @ 11:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0