HAHA LYCKADE JÄVLAR VI ÄR ! :D

Är bara trött på pisscafetérian just nu. Jag menar jag frågade snällt om du hade bakat eftersom det är elevkonsert idag och så får man tillbaks ett lagomt trevligt svar att nej det har jag ju tyvärr inte gjort ! Och att jag sedan även skickar sms, men som han sedan läste på morgonen...Så neeeej ! Pass ?! Varför kan inte alla som då inte vill göra som Alexandra - säga att dom helt enkelt inte vill vara med ? Vissa saker och människor kommer man ju inte sakna när skolan slutar, men det mesta kommer jag sakna iaf :)

Haha, jag och Alex skulle till centrum och äta kebab och så hade de stängt ingången. Tror ni inte vi går runt hela jävla grejen ända till den andra pendeltågsingången ? :D Haha sen när vi sitter och äter med Emil & Johan, ser vi utgången bara 10m till vänster om den riktiga ingången...Vilket betyder att vi gick 5-10 minuter i onödan ? :P 

Fanns så mycket jag borde göra idag..Som att fixa pass och hjälpa till att dela ut reklam för Rädda mammor-dagen på lördag. Men jag måste skriva historiasaken vi har redovisning om och även min projektrapport måste skrivas, så istället väljer jag att hjälpa till heldag på lördag och dessutom har finska ambassaden stängt efter 12 på just onsdagar :P dessutom var det inte bara sådär att fixa passet heller...Måste ha papper från skattekontoret och grejer också...Så jag fixar det någon annan dag ! :) Så länge jag har passet slutet av augusti så är det väl lugnt...Något som däremot suger är ju att det kostar 400 spänn för svenskar att fixa pass, medans jag måste pröjsa 815 spänn + porto bara föra att de ska skicka över passet hit. Inte nog med att man måste vara finne, nu ska man straffas för det också med att betala mer för ett pass :D 

Haha men nu håller några på med ett videosamtal med en skola i Italien, så gotta go ;) hahah vet inte vad som är roligast...deras lärare som ser ut att leva på 70-talet eller vår studierektor som försöker prata italiano ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0