GILLAR VERKLIGEN INTE RUBRIKER :D

Hahaha, tror Moa blev lite förvånad över att jag fortfarande var på msn halv 5 på morgonen...tjejen som ska vara i säng kl 9 :D Hmm, men som Jeff brukar säga så har det faktiskt aldrig hänt sedan han flyttade in ! ;P Håller på och kollar billigaste vägen till Peru..Tänkte åka Madrid-Lima, men norwegian.no har Arlanda-Paris för 256 spänn med alla skatter inräknat så jag tror nog det får bli Paris för min del. Får väl fråga Jeff & Simon om billigaste franska flygsidorna. Hoppas inte bara det blir ngt knas med att de bara kan franska eller nåt...Åker jag till Madrid så förstår jag iaf vad de säger...Bäst är kanske via New York som jag åkte sist men jag orkar inte åka hela vägen till USA och sedan vänta på flyg till Lima. Men detdär ordnar sig förr eller senare, jag och Cesar ska kolla på billigaste platserna till Lima nästa vecka ^^

Skulle fixa pass idag, ngt som jag sagt väldigt länge nu. Men finska ambassaden har knäppa öppetider (öppningstider?) så de stängde för en halv timme sedan..Såå..det blir nog inget pass idag. Så länge jag hinner få det innan augusti är det väl okej :) Så nu ska jag väl åka till Skattekontoret i Spånga (åå så intressant) och sedan plugga marknadsföring, oj vad glad jag skulle va om jag nångång i mitt liv skulle lära mig att inte skjuta upp allting till precis SISTA dagen ?! ;S pisstråkig text om ngn vill veta min åsikt ! :D

Kommentarer
Postat av: Isse & Samir

tjena flickan :) hahah sökte på internet och hittade din blogg ... hittatde det du skrev om mig och edde & ibbe samt samir i din blogg... kul som fan satt här med samir, vi dog av garv... läget med dig da?? ha det bra .. du kan svara på min mail om du villl..... tja tja / ISSE

2009-09-24 @ 18:05:32
Postat av: turken

maila mig om du har lust !



[email protected]

2009-11-23 @ 19:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0