MITT SPORTLOV I ETT NÖTSKAL :)

TISDAG : Var hos Matte ! :) dummaumma honom har fått Nintendo Wii :P askul ..

ONSDAG : Ööh, var med mamma & tvättade hela kvällen ! :P yes, jag är hemmafru. Hemmafru or not, när Jeffs kompis kom hem till oss på kvällen så var jag bara glad att jag var hemma ! :) *vissel* När jag sedan bangade på att gå ut med dom så ångrade jag faktiskt lite att jag var banger - när de hade åkt, och det kanske var liiite försent att ändra sig ! ;P men vafan, det finns väl med studentfester jag kan komma med på, han är ju ute varje dag ändå.

TORSDAG : Träffade Billy, för första gången på .. jaa, vill inte ens säga hur länge, faktisakt rätt pinsamt ! :P och tyvärr mitt fel ;S men tiden går så hiimla snabbt, och fast det var extremt länge sen så känns det ändå som att det bara var en vecka sedan vi träffades senast.

FREDAG : Gick som en jävla galning med mina nya vandringsskor som jag köpt till resan ! :P som faktiskt inte är så himla fula trots allt ändå ! :) synd nog gick jag typ fetaste blåsorna under mina tår, naaaaajjs :D men hellre NU, än när jag ska använda dom på riktigt. Trodde faktiskt jag skulle banga på att gå ut ändå, men som tur var så gjorde jag det inte ! :D och vi hade gryymt roligt. Synd bara att alla andra för första gången, ville åka hem tidigare än mig. Baahh :P men som sagt, Sara - där missade du ngt ;)

LÖRDAG : Jag och Alexandra skulle egentligen in till Gamla Stan för att köpa Sverige-tröja till Cesar men det regnade så vi sket i det och jag åkte tidigare till mamma istället :) Åkte och köpte tyg så jag ska fixa mitt linne också, synd bara att tyget var dubbelt dyrare än själva linnet :P men om jag lyckas, och det inte är genomskinligt längre så är det väl värt det :P Hade faktiskt inga planer på att gå ut överhuvudtaget men när Alex skickade sms att jag tydligen ska ut ikväll, så bestämde jag mig att åka ändå :) Och vilken jävla tur, detdär var nog den roligaste kvällen jag haft på det stället sen jag fyllde 18 ! :P Så jag tror Sara klarar av sorgen att missa fredan :P Kommit på att orsaken varför min kropp är som DEG (ja, bokstavligen) måste ju vara för att jag slutat gå ut och dansa på helgerna ! :D Så när jag kommer hem igen, så ska jag fan i mig ut varje helg och dansa ! :P Hahaha btw så beundrar jag vissas försök att få åka gratis på bussen !! :D hur kunde ni ens TRO att detdär skulle funka ?! :D (Kille leker retard, och när det inte lyckas försöker hans flickvän leta efter mobilen i fickan, och killen slår hysteriskt med rak arm på sin ficka, för att visa att mobilen är där. Hmmmmmm ..)

SÖNDAG : Jag och mamma var på handledarkurs. Varför fan betalar man 700 spänn för att sitta där 4 timmar och lyssna på obetydligt crap ? ;S Okej om de skulle sagt ngt viktigt, men det var faktiskt bara Skitsnack, med stort S ! .. Men så länge jag får börja köra hemma nu också så var det väl värt det ! :P Förstår fortfarande inte vad jag tänkte med när jag bokade körlektion imorgon 9:15 ;S men jag hade nog säkert ngt bra i tankarna atm :D Undrar om samma bra tankar finns där imorgon när jag måste stiga upp :D Aja, nu ska jag ner och fixa mitt linne och sen måste jag väl börja tänka på refrängen .. :)

Shit, helt otroligt vad snabbt tiden går ! :P Jag åker om exakt en vecka nu. Ngt känner mig att jag får fan ta mig i kragen och börja göra ngt nu ! ;S typ packa och planera saker. Men .. det får bli .. imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0