SÖT SKOLA MAN HAR ÄNDÅ ;)

Hade temadag idag. Jag hade glömt bort att jag skrivit att jag ville laga tårta, så jag blev supertacksam över att få laga tårta ;) Jag & Carro planerade schnyggaschte Sonic-tårtan :) den blev fin faktiskt. Och god. Haha synd bara att vi inte visste att hela gruppen hade 100 spänn tillsammans så vi gick och köpte godis för 45 spänn, till våran tårta :P haha synd för de resterande 11 st då om de ville ha ngt dyrt till sin egen tårta ;) nej men de hade förstånd nog att inte köpa ngt speciellt, så det va chill ändå ! :) Så när vi slutade fanns det 24 st tårtor som var aall ours ! :D Haha, jag Carro & Alexandra rusade ju till vår tårta för att få bit av den ;) Tycker ändå det är jävligt najs att skolan låter oss göra sånt biland ! :) + att det fanns massa brädspel i marsipan och choklad. Men vem vill käka chokladschackgubbar och marsipanruta som är lika stor som min handflata ? ;S nou thänks .. Men tårtorna va iaf najs ! :)

Hahaha, jag känner verkligen hur min blogg suger just nu ! ;D men jag håller ändå igång den, lite :P så den inte förfaller .. tills jag börjar gilla det igen ;P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en bra kväll! :)

2008-02-19 @ 18:57:32
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0