RYCK UPP ER FÖR FAN :D DET ÄR JU VÅR...

.. fast jävligt kallt ! :D och så är det ju alla hjärtans dag. En sugig dag som jag faktiskt aldrig sett vitsen med ? :P Jag menar..visst bra med en speciell dag för kärleken.. men jag tycker man kan visa kärleken alla andra dagar förutom just idag, och det har jag tyckt sedan jag var 10.. Och den 8årig vana kan inte ändras sådär ! :P Jag ska bara hem till mamma .. Äta :D och sova ! .. Och jo, prata med dendär dvärgen :) (L) vi ska boka biljetter till flyg, tåg och buss idag :) pirrpirrpirr, men ändå kul. Jag bara känner hur alla pengar försvinner från mitt konto :D Men det är väl bara att arbeta ihop pengarna igen då ;P jag har faktiskt inte rört en enda krona av vad jag nånsin tjänat ihop så nu börjar det bli tid på. Dessutom är jag extra glad, för jag har räknat ut att fastän jag är borta en månad.. Så kommer jag ändå få studiestöd ! ^^ för det är så utspritt, så halva resan är på en period, och halva på andra perioden. Då är det ju bara att flytta röven till skolan varje dag fram till resan och efter resan ! :) För jag ska fan ha mina tusen spänn :P hur ska jag annars klara mig ? :P Och när jag börjar tänka på att jag är borta 26 dagar .. Och att jag faktiskt bara missar 11 dagar i skolan :D jag menar, hur grymm planering har jag inte gjort ?! :D ja, jag är stolt ;) Måste ta itu med all vaccin också .. innan det är för sent :D känner jag mig själv, vilket jag gör, så kommer jag skjuta upp skiten totalt tills det är för sent .. Men då är det väl bara att se till att fixa det innan det är för sent ? :)

Jag vet att de flesta tycker att denhär resan är sinnesjuk. Hur fan jag bara kan åka ? .. Det ingen riktig förstår är att jag faktiskt inte har något val. Jag är trött på hela allting, alla kompisar, allting. Jag tycker dom är dryga. Fast det kanske är jag som är dryg ? Utan att märka det .. För jag har bara koncentration på en enda person. Jag har tappat min matlust så jag går ner i vikt, för det tar på en att vara kär i en som man inte kan vara med. Och samtidigt höra hur synd det är om alla som inte får träffa sin pojkvän på en vecka ? Mm jag inser verkligen hur synd det är om er. Not. Vissa människor kanske inte inser att det faktiskt är kärlek. Sen kanske jag dör på själva resan ? Who knows.. Jag kanske blir kidnappat, såld, dödad, åker fast för kokain .. Men det är en risk man får ta. Jag kan inte sitta i Sverige längre. Är man rädd för att då så glömmer man bort att leva. Det var därför jag bokade biljetten. För jag blev arg på mig själv .. På min rädsla att dö .. Som höll på att förhindra mig att leva. Varför skulle jag dö? Jag kan lika gärna bli kidnappad när jag går runt själv i Spanien. Det spelar ingen roll fast mamma är 2km från mig. Blir jag indragen i en bil och de vill våldta / döda / kidnappa / sälja mig, så finns det inget mamma kan göra. Det spelar ingen roll om jag så är i Sibirien, Sverige eller Spanien. Folk kidnappas i Sverige också. Så varför skulle jag inte resa ? Tänk er själva att verkligen vara kär i en person, älska honom. Mer än alla kompisar. Det är bara min mamma som jag älskar mer. Min värld är beroende av honom. Han får fram sidor som jag inte ens visste att jag hade. Samtidigt som jag inte vet om det är något att vara beroende av. Ingen människa kan må bra av det. Så jag ser ingen annan utväg än att åka dit. Nu. Innan O kommer tillbaka hem. Allt handlar om magkänsla. Kanske hjärtat. Lite hjärnan. Skulle det kännas fel skulle jag ju aldrig ens åka. Magen ropar ÅK .. Han är hela mitt hjärta. Och min hjärna säger åk, men var försiktig. Så åk men var försiktig it is ! :) och nu är det bara 25 dagar kvar. 

Hmm, ja .. det var det. Eftersom de flesta är lite kritiska mot att jag ska åka. Att jag skulle tycka om honom. Jag trodde inte heller att man kunde bli kär bara sådär. Man måste vara där för att förstå. Uppleva det själv. Annars kommer man aldrig fatta. Så jag förväntar mig inte att ngn annan än han och jag ska fatta ändå. Skiter det sig .. Så vet jag ju. Då kan jag bara åka hem, sluta leva i en dröm, kunna koncentrera mig på annat, leva i nuet och inte bara dagdrömma. Slutet gott, allting gott :P ja, förutom om jag dör ;)

Jag tycker mamma borde komma nu. Faktiskt. Ska sova hos henne inatt. Först ska vi till tandläkaren ;P hon har extremmegatandläkarskräck, så det lär väl ta en tid för henne att vara där inne :P Mommo och moffa kommer också hit ikväll :) ska va här över helgen. Fast jag jobbar ju.. Så jag hinner inte träffa moffa så mycket. Men ikväll och söndag är väl iaf bättre än ingenting ! :) Menmen, ska gå ner till sofforna och plugga på historiaprov nu. Bra planering att spara allt till sista dagen ? :P näe .. Speciellt eftersom jag ska hinna med både mamma, pappa, mommo och moffa, och prata med Cesar .. Men men men, jag hann inte.. Spelade biljard i måndags, i tisdags träffades jag & Bengin och fikade lite, och kollade på National Treasue 2 på bio (Höhö, berättade att han hade tagit betalt av mamma, och att hon hade tyckt han var jättesöt, lite generad blev han nog ;) ..) och igår ..  Vad fan är min ursäkt för igår ? :D joo .. jag skickade konstant sms med Cesar .. Sen så .. aa, jag var tvungen att tvätta mina lakan, tvätt från Berlin och all tvätt INNAN Berlin :P och .. eftersom vi har haft mediaperiod nu mellan, vilket suger riktigt jävla rejält .. Så jag förstod inte riktigt vad jag läste om... Och så kunde jag faktiskt inte ta bort mina tankar från Cesar.. Jag försökte verkligen koncentrera mig på det jag läste :P men efter att ha läst samma sida två timmar, så sket jag i .. och lagade mat istället :P Sen när jag kom på idén att hey, jag kan ju iaf läsa om hitler som jag iaf är intresserad av och förstår ngt av ... Höhö nä, för då kom jag på att jag var alltför alltför trött för att plugga :D så jag gick och la mig 8 .. :P Fast kvällen gick ändå åt att kolla på Grey´s anatomy och sedan tänka och sakna Cesar .. Haha fyfan vilken jävla patetisk livsform jag har blivit ! :D Men det är ju det jag säger. Jag kommer snart hamna in på psyksjukhus om jag inte får åka diiit ! .. *frustation gånger tusen* Hmm men jo så var det ju dethär med soffan och historia ... :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0