LITE UPPDATERING ;)

Haha insåg faktiskt just att jag varit extremt dålig på att uppdatera min blogg :P Kom hem från mamma idag .. Haft Jaana, Börje, Torbjörn, Simon & Robert på besök hela helgen ! :) Haha lite livligare än vad mitt gamla hjärta är van med ;P Huset var också lite fullare än vad det brukar va .. Jag & Torbjörn i gästrummet, hans föräldrar i mitt rum, och Simon & Robert där nere :P Behöver jag påpeka att jag inte fick sova på mornarna denhär helgen ? ;) Lycka på lördagsmorgon när jag pratar med Cesar till halv 4 på morgonen och de kommer och river ner huset (lät så iaf) kl 8 på morgonen :D Haha, som bevis på min trötthet "Fan vad du har blivit blond då .." - Va ? (Dagen efter kom jag på att han alltid haft blont hår :D pling vad vaken man var då) Hmm, jag tror fan btw det är ngn som VÄXT UPP ?! :P woah, men detdär sa jag inte faktiskt .. För jag har varit deras barnvakt och hållt i skitungen när han var baby, även om jag sj var en liten skitunge då också :P Så söt-tankar går feting bort ;)

Lekte kurragömma igår. Sjuukt rooliiigt ! :D Var så himla länge sen jag sist gjorde det :P Haha, fast lite fånig känner man sig när man ligger där ihopkurad under en gran i skogen och kikar fram för att kolla var den som räknar är :P Men mitt hjärta är nog för gammalt för såna leker också, för när man kan rädda varandra så gör det hela leken blodallvarlig :D speciellt om man sj är den som räknar, blir ju lite ledsen om alla blir räddade när man hittat alla UTOM EN jävel som lyckas sparka bort bollen så man måste börja leta på nytt ! .. ;P

Hade körlektion idag. Och damn, vad grymm jag var ! :P Dessutom har jag äntligen fått mamma att gå med på att dendär handledarutbildningen sparar oss grymt mkt pengar ! :P Och tur som jag har så fick jag de två sista platserna till kursen på söndag, så när jag kommer hem i april så får jag köra hemma också :) och hetsa mamma lite ;)

Känner verkligen hur jag inte har ngn koll :D jag åker om exakt 2 veckor, snart 13 dagar .. Vaccinerna är iaf NÄSTAN fixade. Tog gula febern & Hepatit A+B i fredags. Och jag mådde bokstavligen BAJS. Vilket var lite synd, hade tänkt gå ut men jag åkte hem till mamma istället. Måste ta en till spruta av detdär helvetstwinrix på lördag innan jag åker. Hoppas verkligen jag inte mår lika illa då som jag gjhord ei fredags. Packningen är .. INTE på G :P måste boka läkartid till höjdsjukepillerna, glömde sätta mitt koleravaccin i kylen :P vilket sög .. rätt hårt .. eftersom det kostade 420 spänn .. Men som tur var ringde vi ngt ställe och de sa att det gick bra upp till 2 veckor ! :) Och jag ska ju ta en dos idag, och en nästa måndag .. Så då blir det 2 veckor minus 3 dagar, så där hade jag tur :P Su nu är det sportlov hela veckan. Jag ska faktiskt gå till körskolan och göra alla 8 dataövningar. 2 varje dag. Vore kanske ett plus om jag skulle läsa igenom teoriboken också, men det gör jag på flyget till New York. Lär ju inte få ngt gjort de sju timmarna det tar att flyga från New York vidare till Lima ! :P Bestämde mig för att simma varje dag denhär veckan också. Min insida behöver motion. Men jag är för lat. Plus att jag frysit hela dagen, så jag vet ju att det inte är ngn vits med att åka och simma då för jag lär ju frysa ännu mer i vattnet. Faktiskt helt okej ursäkt. Enligt mig själv :P Tydligen släpper inte mamma iväg mig förräns jag åkt till läkaren och kollat mitt blodsocker, för tusonde gången .. Så jag måste kika in dit också innan jag åker. Åtminstone har jag inte klänning-problem längre :P eftersom jag faktiskt har min klänning nu :) Ska vara lite social denhär veckan också. Jag har nästan dåligt samvete över hur dåålig jag äär på att träffa folk .. Jag har bara inte känt för det. Så denhär veckan är det [stiga upp] - [simma] - [dataövningar] - [kompisar] - [Cesar] - [Sova] ;P Känner jag mig sj så lär ju inte det hända :D men jag får faktiskt skärpa mig lite ! :P Det är svårt att orka när man är hungrig hela tiden. Och maten känns som hundbajs i halsen. Varje tugga en pina. Jag förstår mig verkligen inte på min kropp på sistone =/ Det är svårt att fixa allt till vanligt eftersom jag inte vet vad det är med mig. Det kanske blir bättre efter att jag kommit hem från Peru ! :) Eller så blir allt ännu värre då .. We´ll see .. Men då vet jag iaf vad det är som är orsaken. Börjat ta malariatabletter nu också. Najsigt att veta att biverkningarna av de pillerna är deprission & extrema mardrömmar. Men men men, det låter ju inte så vidare najs =/ Ska gå och planera vad jag ska ha med på resan nu för att få ngt annat att tänka på ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0