HELT VANLIG ONSDAGSKVÄLL ? :P

Haha god damn it, när jag är så jävla grymm på att hitta på intressanta rubriker ? :D not. Idag har jag faktiskt haft en enormt bra dag :P och jag har kommit på hur jag ska börja äta mer. Om jag håller käften, inte slösar tid på att prata utan bara äter istället så äter jag automatiskt mer, och risken att tappa matlusten blir mindre (Hmm, jaa .. förutom att Alexandra då sitter och pratar om killen från hennes förra klass, som satte sina snorkråkor på en penna och sprättade iväg dom kanske tog bort min matlust lite). Sen ska jag fetta på med GRÖN mjölk också :D haha stor jävla skillnad mellan 0,5% och 1,5% men här ska det lagras fett ! :P till skillnad från Cesar som helt plötsligt börjat träna sjukt mkt, haha men han äter ändå det han tränar iväg fem minuter senare så det spelar nog ingen större roll ;)

En rätt najs grej är att alla grafiska skolor har sista inlämningsdag i maj, förutom en, så jag behöver inte stressa med ngt som inträdesprov den sista veckan i skolan innan jag åker ! :) Mindre najs är ju att jag börjat inse att jag faktiskt bara går i skola 6 dagar till, och att jag på den tiden har planerat att fixa ihop hela barnboken, när jag inte ens ritat klart alla figurer än :P lyckat lyckat lyckat ! .. Så nu ska jag börja stanna i skolan 1-2 timmar varje dag .. Sugigt, men vad fan .. det är mitt slutprojekt. Jag kan inte komma in med det försent, slarvigt eller ogjort. På ett eller annat sätt så kommer jag nog lyckas ändå ! :) tro det eller ej, men det gör jag alltid :P

Jag & Alexandra satte och pratade rätt mkt om en filur idag. Vet ni .. det är synd om honom ;S Att han ska va så himla konstig menar jag. Han gör så underliga saker hela tiden. Som i Berlin t.ex. Vad var grejen med att stå och glo på oss när vi sov på natten ? /; det är ju läskigt ! :D haha tur att det inte var jag som vaknade i alla fall. Han gör lite roliga saker han dendär filuren. Men det är ändå synd om honom. Jag tror ärligt han är SOCIALT efterbliven bara för att ingen vill vara hans kompis, Att det är därför han gör alla konstiga saker. Men varje gång man försöker vara snäll mot honom och prata med honom så skrämmer han ju bort en med att säga eller göra ngt riktigt psykat. Och det är svårt att inte skratta åt honom ibland .. men man borde faktiskt inte !

Idag fanns faktiskt jättekul dag :P Arbetsmiljörovet gick väl okej.. Jag skrev en massa.. Men jag har ju ingen aning om det jag skrev var rätt :D Kan ju hända att det jag skrev bara var massa rappakalja också ! ;P Även om min relgionhemläxa sög jävligt så var jag ändå en av de 8 i klassen som gjort det, så då spelar det ingen roll om den är usel :P plus i kanten för mitt religionsbetyg iaf ! ^^ Sen fick Fredrik & PH för sig att de skulle ta ner mig från andra våningen. Behöver jag säga att det skullea gjort massa massa ont om de hade tappat mig i trappan ? :P Tyvärr var det ingen som ville köpa ett stycka Linda så de slängde mig i soffan istället :P Sen tyckte de det skulle va jättekul att snurra runt mig också. Massa massa snurr :P Och jag har faktiskt gjort rätt mkt till min barnbok efter skolan ! :) Och fastän vädret sög jävligt när jag gick hem från skolan kl 5 .. Och var dimmigt som i en psychoskräckfilm och jag var tvungen att sitta och vänta på tåget så var allt bara solsken och rosa fjärilar för Cesar kommer snart ! ;P Och det är bara 19 dagar tills jag åker dit ;S Holy fucking shit ! :P Det är väldigt massa snart. Tydligen gillade inte rektorn att jag skulle vara borta så länge, men jag bad honom se på hur mkt de andra i min klass skolkar och hur jag är på varje timme och att han inte ska säga ngt :P tydligen var jag värst av alla ändå, eftersom jag skolar 12 dagar i rad ;) Jag tror jag överlever sorgen :) Hmm, men nu ska jag göra spanskaläxan och äta ! :)

Haha, aa och man får ju inte glömma Bank Panks 22-års dag ! ;) Akta alla gråa hår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0