HALLELUJA TILL VÄRLDEN ;)

För vissa kan faktiskt skina upp en hel röv-kväll :)

- Mummy, bara för att hon är världens bästa [v]
- Cesar, för att han är den enda som alltid verkar inse hur jag verkligen mår utan att jag ens behöver säga ngt. Och som alltid gör mig glad, no matter what. Och för att du bara är där ! :)
- Jeff, för han är faktiskt en gryymmt schön rumskompis som slavat till mig under helgen och när han äntligen kommer hem, låser jag dörren spelar sad music och ringer till mamma och bölar istället för att fråga hur han haft det och tackat för att han köpte sakerna till mig i Finland. Inser sedan att det är taskigt så jag skrev faktiskt till honom på msn istället ! (; förstående liten filur detdär .. han erbjöd sig laga mat också men jag ska inte ha ngt .. Dumt, jag är svinhungrig :D

Ska ringa sjukhuset imorgon. För diabetes & min sköldkörtel. Skulle va skönt att hitta vad som är fel på mig ! :) Då kanske resten av mig också blir bra. För tydligen blir man deprimerad om man har fel på sköldkörteln. Naajs det vore att bara få medicin just like that so fixar både kroppen och jag upp mig ! ^^ Fast det är ju inte sagt att de hittar ngt fel på mig heller, läkare gör aldrig det. Men men men, nu måste jag faktiskt låsa upp dörren och möta en människa (Jeff) varken jag vill eller inte :D för jag hungrar ihjäl ;S och så måste jag byta lakan .. För ngn har snuskat ner mina lakan och inte bytt dom på en tid .. (Jag kan inte sova i mer än 1 veckas lakan :P ..) Så nu är det massa massa synd om mig :D ujujuj ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0