I MISS YOU SOULMATE :(

image247
Jag skulle göra vad som helst för att få vara vid din sida igen. Du är den mest fantastiska människa jag nånsin känt. Ingen som har sånt bra hjärta som dig. Jag önskar jag och andra kunde vara mer som dig. Jag är så lycklig som får vara din. Att få höra alla ord. Du betyder allt för mig. Jag kommer alltid vara här för dig. Du är min bästa vän och själsfrände. Det är så underbart att vara med dig. Vi förstår vad vi tänker bara genom att se på varandra. Vi säger orden innan den andra hinner säga det. Vi stjäl varandras skämt innan den andra hunnit öppna munnen. Det är inte bara en slump längre. Dehär 3 veckorna fick mig att inse att det visst finns något som heter själsfrände, något som heter kärlek. Du är ett levande bevis på det. Aldrig har ngn sett på mig på det sätt du ser på mig. Dina ögon och ditt leende säger allt. Jag behöver inget annat. Jag klarar inte av att vänta tills jag studerat klart. Jag vill vara med dig nu. Efter gymnasiet. Att alltid få vara där för dig. Somna i din famn. Känna hur hela världen försvinner när du håller min hand. Få se på dig hur mycket och när jag vill. Bara få röra dig. Jag har aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv som när jag var tvungen att lämna dig. Jag kommer aldrig glömma dehär dagarna. De kommer alltid finnas i mitt hjärta. Ända tills vi  får vara tillsammans igen och skapa nya minnen. Jag älskar dig av hela mitt hjärta. 

Kommentarer
Postat av: sophija

åh, jag blir så kär i er..
beeibi.. lycka till

2008-04-06 @ 01:19:56
URL: http://sophija.blogg.se
Postat av: casse

det där var typ det sötaste inlägget jag nånsin sett!!!

puss på dä

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

2008-04-07 @ 22:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0