VISSA JÄVLA DAGAR SKA MAN BARA ..

1) supa skallen av sig
2) gräva ner sig
3) plz, put a bullet in my fucking head ?


Fredagen den 12 .. den dagen kan jag lika gärna nu bara sudda ut fårn min kalender.
Redan från morgonen vare ju bara bajs. Nån snubbe från tryckeriet babblade i en timme. Kunde lika gärna pratat på kinesiska, skulle inte fattat mindre ändå Fett otrevlig var han också, han skulle göra en snabb mall, och istället för att vänta på pappret som läraren var efter så sa jag att han kunde ju ta pappret som låg på bordet, med lite text på. ELLER SÅ VÄNTAR JAG BARA PÅ DET VITA PAPPRET !! Men fuck you, förlåt att man försöker vara trevlig din jävla åsna. Jag var irriterad på typ varenda varelse i klassen, mest bara för att de existerar. Fick sen veta att Alexandra inte åt på samma restaurang som mig, och jag skulle ärligt hellre äta ensam än att äta tillsammans med ngn annan just idag. Träffade Matte. Som inte heller åt på samma restaurang som mig. Fick nog, och gick och bytte restaurang-kupong. Han lyckades faktiskt med att muntra upp my day lite ^^ mm, men den dayen sjönk ju fort som fan igen. Åkte till Kista för att byta min 34a till en 36a, men det slutade med att jag köpte en 34a igen ändå ;P lite onödigt. Tänkte åka hem och bara svulla. Inte så mkt mer man kan göra en sånhär dag. Men då kom jag på att jag skulle köpa syrrans underbara balklänning, och att mamma hade gett mig hennes visa-kort just idag för att jag skulle köpa den. Såå, jag for till stan köpte den. Sen skulle jag kolla efter passlig storlek till minunderbara tröja som jag velat ha hur länge som helst, som mamma skulle köpa till mig till min födelsedag. Men nej, kollade flera Stadium & Intersport  i stan - LOPPU SLUT ! .. Så jag fick väl pallra mig hem, skulle via Hemköp för att köpa glas jag tänkte svulla i. Men jag hade ingen lust att stå i 10m meters köer för ett glasspaket så jag gick därifrån med svansen mellan bena. Eller SKULLE gjort det, om jag hade en svans. Har haft lågt blodsocker hela dagen, och hade dessutom inte ätit sen lunch - och då ska man ta sig hem .. gå genom t-centralen kl 6 på kvällen. Mm, ibland önskar jag att jag bodde i en by ;P haha .. Well, this far så tyckte jag att min dag var väldigt jobbig. Men nu så är det nog bara rätt muntert mot vad jag sedan upptäckte på bussen : ATT JAG TAPPAT MIN MOBIL !! Bingo. Jag som skulle få ny mobil, för de tyckte kanske att jag klarar av att ta hand om min mobil nu. Fast det får jag nog bevisat för mig varenda dag. Jag glömmer alltid att jag har min mobil i famnen eller var den nu än är .. och KRASH. Varte dag den senaste veckan har mitt skal flygit av :D och min älskade Nokia-mobil är saatana perkele och har inte ens slocknat ;P så jag kanske borde har erkänt för mig sj att eeeh nej Linda, ta inte en ny mobil, för den kommer gå sönder direkt. Men jag försökte gömma det, så nu fanns det väl inte så mkt kvar att göra än att tappa bort mobilen. Check. Ghaa, alltså faan !! Min pappa kommer flyga upp i taket. Och det kommer bli ett helvete att bo här. Igen. Och den nya mobilen kan jag nog glömma. Ska jag hitta nåt possitivt i denhär situationen så är det att jag har börjat radera sms som väcker gamla minnen, och eftersom jag nu har nya från C, så behöver jag inte de två andra. Den första är väl både blockad på msn och har inga sms kvar i min inkorg, men dendär åsnan .. jag har 120 sms i min inkorg - 80 st är från honom. 80 st som jag sparat för att de typ betyder nåt. Skulle radera dom också samtidigt, men eeh .. nej .. gick inte så bra. Tänkte "i december .. efter nyår. Då kommer det bli lätt att radera dom. Då är C här" MEN NU BEHÖVER JAG INTE TÄNKA PÅ DET LÄNGRE :) för dom sms'en ser jag inte mer. Och lite träning har jag väl också fått. (Sprang tillbaks till stationen när jag lämnat alla påsar .. men det var nog bara onödigt. Om jag nu hade tappat mobilen där, så tror jag man e lite kör dom man tappar sin mobil i Bagartorpsringen faktiskt ;P .. men jag gjorde iaf allt jag kunde). Skulle försöka göra pappa lite glad också genom att gå och fråga om detdär kvittot som han gnällt om i 3 dagar. Fan. Varför ksulle dendär pappan komma ?! Killen tänkte ju ge mig kvittot, så kommer pappan just innan : NEJ DET GÅR INTE ! FÖRST KÖPA - SEN KVITTO ! "aa men jag har ju köpt, men min farsa måste ha kvittot på det .." GÅR INTE, GÅR INTE .. Så haha ja, nu blir pappa jätteglad ;P inge kvitto - ingen mobil. Och min mamma har säkert ringt mig som en galning nu, för hon är inte hemma ännu ..

Hmm, jag ska nog sluta gnälla nu :) skulle kännas mkt bättre om Cesar skulle komma online, för han är nog den enda som kan få mig någorlunda glad igen, men han har sin skola nu .. så bajs på honom. Ska gå och käka och sen ska jag svulla Sourcream&Onion-chips framför tv'n och SOOVAAA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0