VASA BY NIGHT ;)

Gårdagen var jätterolig :) haha, träffade A-fanskapet. Dude, vad gör HAN på blå ? ;S haha, Vällingbybarn ska stanna i Vällingby ;) Synd bara att jag var tvungen att ta sista tåget hem för att sova .. skulle ju upp till Vasa :)

haha alltså palla detdär jäävla Arlanda ! Ni är verkligen bra på att irritera mig ! Jag råkade gena genom repen - 3m !! Och min syrra gav min väska över banden. Visst om det vore så att jag hade gått före några, men det var ju ingen där !! Så när jag frågade henne om det var här jag skulle va, hon bara DÄR BORTA ÄR INGÅNGEN ! Jagbara men jag står ju redan här ! - INGÅNGEN !! Ghaa, så jag tog min väska och kollade på henne idiotförklarat och gick 3m, satte ner väskan och gick tillbaks .. Vad är det för fel på er i Arlanda ?! jävla fucking otrevlig jävla personal som inte fått ngt på länge ! .. Haha oj vilket solskenshumör ^^ haha nej men Arlanda är väl inte mitt favoritställe efter i somras direkt ..

Ringde O också. Synd för honom att han är pundare och sover när jag ringer. Detdär var kanske sista gången du pratade med mig, baby ! .. Haha nej nu ska vi inte va så dramatiska här :P lika bra att jag är här borta när du ska flytta, mina specialeffekter gör det inte lättare ;)

Hahaha jag och Soffi har töntat oss med spel hela dagen :D yep, jag gör alla jag umgås med till TÖNTAR ! :) haha men till slut måste vi sluta, för hennes hund fflög upp varje gång tornen rasade .. haha synd :D det var kul ^^ aja, skulle bara skriva en snabbis i min beloved blogg medans babe är i duschen .. Synd att jag gick ut igår bara för att jag visste att jag & Soffi inte skulle ut och dansa ikväll, men tydligen ska vi det igen ! ^^ Vaaasaaa, heere I coome ;) haha typ som att det vore värsta stället :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0