TÄNK VAD ALLT BARA KAN ÄNDRAS SÅDÄR ..

Jag försöker ju mitt bästa att inte tänka på det. Men nu finns det ingen O när jag kommer tillbaka hem. Jag har känt honom ända sedan jag flyttade hit .. behövde jag honom inte minsann. Men things changes you know =/ åsna !

Btw har jag blivit kär i Alicia Keys - No one .. Den spelas non-stop här :P sitter och väntar på att Soffi ska komma hem från skolan. Höhö fan va najs att kunna fortsätta sova till 11, när hon ska upp 7 .. Skadeglädje är den enda sanna glädjen ;) haha nej faktiskt inte, men just i denhär situationen ja. Har nog aldrig stigit upp såhär snabbt, satt på mig kläderna bara för att gå ut med en hund som inte ens är min :P men det är kul .. att komma igång på morgonen ;P skulle jag stannat i Sthlm  nu på lovet skulle jag fan inte ens vaknat ännu .. Synd att Dominique vägrade gå upp för sista trappan, så jag var tvungen att gå till andra ändan, sopa bort alla glasbitar för att sedan ta hissen upp en våning :P mm, då var han minsann nöjd ! :D

Mm, hur är Vaasa now-a-days då ? .. Helt ärligt är det lite tråkigt att Soffi slutat umgås med alla dom som vi umgicks med förr =/ visst om hon är lyckligare med dom hon umgås med nu .. men .. VI var lyckligare när vi umgicks med icke-finnarna. Haha menmen, old times .. alltid bättre :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0