TA VARA PÅ DET NI HAR MEDANS NI HAR DET

Var hemma hos O igår. Så himla underbart att bara få ligga och prata med dig igen. Jag har verkligen skanat det. Mer än jag vill erkänna. Allt kändes bara så rätt, att det liksom ska vara så .. =/ Allt annat bara försvann runtom en. Vad fan är dethär ? :( Jag ångrar faktiskt nu att vi inte träffats tidigare. Att jag varit en burro och inte velat träffa dig senaste tiden. första gången jag kan säga att det är JAG som varit orsaken till att nåt har tagit slut .. 
Igår var verkligen bevis på hur man börjat klamra fast, tänka på och allting på gamla minnen .. Saker som förut kanske inte menade ett piss, som nu, när allt är slut och det inte finns nånting man kan göra åt saken, så betyder de små sakerna ALLT. 

Nääe, tur att dethär händer nu .. så jag kan fly ifrån allting imorgon.
Hej jag är en feg jävla fisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0