SOLSKENSDAG ! ^^

image215Hiiihhii, vissa dagar är bara så .. :)
Alla datorerna började cp:a sig före lunch, så vi lämnade alla våra arbeten framme, så kommer vi tillbaks .. och servern har kraschat eller nåt :P nada fungerar ! Man blir ju lite smått hysterisk när man ser hur alla dokument på sin sida är borta (=alla arbeten i grafisk kommunikation jag gjort denhär perioden) men som tur var så fick vi sedan veta att det bara är saker vi gjort senaste veckan som går bort. *TUUUR* och bara får att liksom se det possitiva i situationen :D så har jag jobbat med mitt "företag" i en hel vecka, och först NU har jag kommit på min slutgiltiga idee, just innan lunch ! ^^ så tralllallaa, jag lider då inte så mkt av det :D eftersom jag änå skulle radera det jag sparat senaste veckan ;) och min logga är utprintad, så den är det bara att scanna in så är det bara att börja jobba imorgon ;P haha men såklart hade jag ännu mera tur (God seems to adore me today) så Eva-Lotta kom med sitt usb-minne till mig :) så nu har jag det sparat ändå. Alla andra hade antingen gått iväg eller vart för snabba med att sparasparish så det försvann. Så för en gångs skull mina damer och herrar, så har jag tur !! :D Dock lite synd att skolkatalogs-mallen nu är borta, och att alla andras arbeten är borta, men ja. Haha, detdär måste jag bara skriva för att låtsas vara trevlig :P nej ärligt, det är synd om er =/

Sen så är det ju såklart helt underbart väder också :D så jag gick ut och gå 1½ timme, så jäävla naajs att äntligen få sool ! ^^ Kunde ju inte bli lyckligare just då :) plus att jag lärt mig all spanska tills imorgon ^^ wiihii, lalllaalllaa ..
oj vad livet är underbart ibland ! ><

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0