SLUTPRODUKTION

Spammar min blogg medans jag väntar på maten att bli klar.
Började prata om slutproduktionen idag. ussiamej vad jobbigt. Kanske lite ångest över att jag inte kommer på ngt. Men sen igen .. så betyder ju slutproduktion verkligen SLUTproduktion, så jag har ju hela 3an på mig ;P
Tänkte skriva en bok om ätstörningar. Jag tror det kan bli bra, om man gör det bra. Fick väl upp lite små ideér på lektionen. Man kan ju egentligen skriva om vad som helst, men boken måste vara på minst 30 sidor, och om jag ska göra en bok .. så bör det väl kanske vara ngt som jag kan ngt om. Fan vad br aatt jag skrev dethär inlägget, för nu kommer det upp en massa underbara ideér i mitt huvud :) vad jag ska skriva om, bilder, design .. Damn, jag gillar mitt huvud ibland ^^ näe, nu måste jag skissa ner detdär .. så jag inte glömmer bort det.

Kommentarer
Postat av: KimJ

Ha en trevlig helg! Kram KimJ

2007-10-12 @ 22:18:31
URL: http://kimj.blogg.se
Postat av: MaDeLiÑo

Svar; HAHA, tack så jättemkt. då har jag lyckats med mina lustighetsförsök :D kram

2007-10-13 @ 14:22:09
URL: http://madelino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0