RUMSKOMPIS SÖKES !

Jahapp, eftersom mina kära föräldrar lämnar mig ungefär den 17 januari, så måste jag nu hitta en rumskompis att dela lägenheten med. Innan jag ens hunnit söka själv, dyker det upp en kille från Finland, som just slutat i militären och vill börja jobba i Stockholm. Mamma & pappa är ju såklart förtjusta ! :P "Linda, han är jättesnygg! .." Eeh, okej .. 1) JAG VILL INTE HA EN SNYGG ROOMMATE !! :D 2) WHO CARES OM HAN ÄR SNYGG, OM HAN INTE ÄR SCHYST OCH HAR HUMOR ? .. Plus att min mammas smak är då inte mkt att ge för :D Och tydligen skulle vi passa så bra att bo tillsammans, för jag kommer bättre överens med killar, och han kommer tydligen bättre överens med tjejer. Förlåt, men enda jag tänker framför mig är en tanig ful finne, med råttfärgat eller blont hår och blåa ögon ? :) som typ dansar ballet, använder "the gay hand" (ni vet dendär handen ut ;P ..) och säger "ooh my good","neeej guuuuuuuuud","shiit asså" .. Mm, så nu ska jag träffa honom när jag åker till Finland på höstlovet ! ;P aja, får väl ge killen en chans .. Kolla om han tål skämt ;P annars går han fet bort .. :P ska kolla runt lite på andra som behöver lägenhet också .. För jag har faktiskt ingen lust att bo med ngn som är humorbefriad, tjatande eller bara allmäänt jobbiiig :D äsch, jag har ju 3 månader på mig att hitta the perfect room-mate ;P plus att jag ju inte behöver vara i så mkt kontakt med människan ändå ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0