OJ SÅ ORIGINELL JAG KÄNNER MIG NU \^^/

Köpte Adidas-tröjan idag :) som jag i fredags sa var slut, men de hade den i Adidas-affären och smart jag var ju aldrig till den affären ;P aja .. så nu har jag iaf den ! ^^ weehheee ..
Hahahaha, hade helt hysteriskt roligt med Alexandra i stan alltså ! :D haha vår humor är så extremt jävla dålig så den stinker ibland alltså ;P .. Hahah hur hysteriskt roligt kan en kyckling bli ?! :D

Sen är väl allt som vanligt, svävar runt som satan för att jag just pratat med C, fått min tröja, sitter och funderar lite över vad jag & Alexandra ska fixa på tårtish imorgon ;P klarade den höga väggen idag också ! ^^ men den var pissenkel. Typ ingen utmaning alls, men de hade stängt av den leden jag prövade förra gången, så denhär klarade jag med en paus. Haha Philip blev lite bitter, eftersom lilla han fortfarande inte klarat av den höga väggen ;P autch vad synd att JAG klarat den två gånger nu av alla människor ;P haha prövade en helt jävla omöjlig vägg :D haha eller FÖR MIG var den det. Och jag vägrar ju ge upp ! :D haha .. så jag skrapade upp min knäskål, såna brännsår och blåmärken ;P haha fan och jag kom ändå bara 2m. Fan då :D haha jag gav upp efter 9 försök. KOmmer man inte längre än 2m så kanske man borde inse att Linda, även om du klarar dig förbi dethär stället, så måste du ändå svinga upp hela dig med armarna, vilket du aldrig kommer klara av ändå ;P så ja. Jag verkligen älskar detdär stället ! ^^ Solna Klättercenter. Människorna är juhelt underbara där också ! :) speciellt mina två killar som alltid säkrar mig ;P hihhii, jag fick åka på åktur ner för hela väggen på sista väggen ! :) asroligt, pirrade som faan i magen .. ^^ kuulikuul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0