OBVIOUSLY EVERYTHING WASN'T SO EASY AS I THOUGHT IT WOULD BE

Fan för jävla mig ! :( fan fan fan !! .. Linda - you're an idiot ! .. Uuuuff .. varför ska jag börja bry mig helt plötsligt ? ;S du har inte brytt dig på ett tag, så vad fan spelar det för roll var människan bor ?! Just go .. /;
Överhuvudtaget är det ju JAG som är den jävla idioten. Tänkte radera alla meddelanden. Hel ainkorgen är ju full av samma person. Kunde inte bara radera, så jag skulle leka retard och skriva ner dom som jag sparat, eftersom dom betyder mest. Inte ens den mest känslokalla människan i hela världen kan bara ignorera det som sas .. det som hände. Varför kunde du inte bara sluta med dendär skiten ? .. Fast då skulle allt sett mkt annorlundare ut .. Jag skulle aldrig börjat prata deep shit med C och sånt .. Så varför bryr jag mig ?!
Jag bad dig att inte säga . Jag vaknade upp som en jävla ballong runt ögonen idag. Fan för dig. Känner skuldkänslor som fan. Men jag kan bara inte träffa dig. Inte när jag vet att du kommer försvinna. Även om jag inte är kär i dig. Och du kommer tillbaks nästa september. Du skulle inte överge mig. Du är den enda jag nånsin trott det på när du sa det. Men det var jag som övergav dig. Och nu försvinner du. Och jag står kvar och känner mig som en tönt. Det är därför jag inte vill träffa dig. Och så faan måste du ha kvar dina saker hos mig, så jag hur fan jag än gör måste träffa dig. Hell no att jag tänker utsätta mig själv för det. Ghaa !! Sluta Linda. Jag är så jävla dum i huvudet. Fattar inte hur jag kan vara så jävla ledsen. Bara åk. Så jag typ kan glömma dig. Uuff, är det inte little miss sunshine ? ^^

You know you can't fool me, I've been loving you too long
It started so easy, you'll want to carry on.


Shit vilken feg jävla människa jag är .. Han är min kompis, klart jag ska träffa honom innan han åker. Ha rolig, prata, kram. Sen hejdå.
Om det bara vore så jävla enkelt ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0