MOBILEN HAR BLIVIT HITTAT - WEE ELLER BAJS ?

Hahaha men vafaan !! :D jag klarar inte ens av att vara vedervärlig !! .. NU har en snubbe hittat min mobil, lite jäävla onödigt ! - KUnde han inte ringa mamma SAMMA dag dåå ? Så hade vi inte behövt spärra kortet (man måste göra det för att få ett nytt likadant) .. Fattar fortfarande inte hur fan han fått tag på mammas nr, eftersom mitt kort var avstängt bara nån timme efter jag tappat den .. Aja, lyllo mig för väl tillbaks min skitmobil då :D haha fan. Eller jag ska inte klaga, den lilla raringen blir slängd i golvet varje dag - och ingenting händer ;D min Sony Ericson skulle väl börja böla och bli  vattenskadad IGEN om den blev slängd i golvet såmånga gånger ;P hmm, jag väntar nog med att låsa upp den då, tror jag .. tills jag har lite mer pengar :)

Wee, klättring idag på IdrottB ! ^^ ska upp för den stora väggen igen, bara att jag tar en annan bana .. >< tänkte åka och låsa upp mobilen och kanske eventuellt gå till några affärer jag hade varit i och kolla om ngn lämnat in min mobil med Alexandra idag, men nu behövs ju det knappast så ;P vi får se vad vi hittar på .. Sål änge det inte är alltför ansträngande haha, man blir rätt slut när man klättrat två timmar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0