MI WANT JU ! :)

Nån frans-snubbe kom just hit och kollade på lägenheten ! HAN ska jag bo med. Man blev bara så himla lugn av hans röst .. Just nu blir jag bara hetsad, stressad & irriterad hemma. Så tänk att få bo med honom, luugnt & sköönt .. Och om jag nu kommer ut från mitt ide (min minilägenhet) så vet jag att det bara är en kille där, som inte kan gnälla ALLTFÖR mkt på mig, för han är inte min mamma, och att veta att man blir lugn så fort han öppnar munnen ändå. ^^ hmm, mummelmummel, jag vet inte vem jag ska välja =/

Kvinnan som var här i tisdags var iofs också najs .. Hon skulle aldrig vara hemma (najs) jobb, kompisar & svenskakurser .. Men hon jobbar i eng rupp som gör tjänsteresor all the time =/ och jag är ju som jag är med att Samara ska komma och äta upp mig ;) haha yepyep, im a pussy ! ;S haha nej men ändå .. Har sina fördelar med att hon inte är hemma, men det har väl sina nackdelar också ..
Fransmannen kanske retar gallfeber på mig ?! Eller, vem har ens sagt att han är fransman ? :D han bröt ingenting eller nåt, men jag antog det .. eftersom han skulle till Frankrike över julen ? ;P hmm .. aja, haha vilket beslut jag än tar, så kommer jag fan ångra det NÅNGÅNG ändå så :D

Kommentarer
Postat av: Fian

Hej! Tack jag märkte det när jag kom hem nu, helt sjukt kul, känns mycket mer peppande att fortsätta då! Titta gärna förbi igen, jag ska kolla in i din blogg fler gånger, den var kul!

2007-10-24 @ 22:17:54
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se
Postat av: casse

nar e de du ska flytta ut??

haha fransmannen, han kommer ju att bli ur irriterande med sina franska baguetter!! eller na sant xxxxx

2007-10-25 @ 11:34:09
URL: http://cassxcass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0