LYCKALYCKALYCKALYCKA ><

Jag kom på en pangide´,  eller så kom Alexandra på bangidén, hur som helst så är det verkligen pang. Lylloga jag har ju turen att ha en sprillans ny J100i .. fetaste mobilen, eller nåt i den stilen ;P JAG FÅR SKAVSÅR NÄR JAG SKRIVER SMS !!! :C haha och aa, jag skriver rätt mkt sms så nej, det går inte .. Så nu har jag grävt fram min käre gamla vita mobil .. som jag hade för nåt år sen. Den är grymm, men jag råkade väl tappa den i ett vattenglas, en gång .. eller två ;P så den slutade funka. Men nu har den ju torkat 1 år så nu är ljudet finemang :D och jag har ju ett nytt batteri från j100i .. så inge problem där heller. Weehoo, lyckalyckalycka ! ^^ solen kommer alltid efter regnet .. Så imorgon åker jag och låser upp mobilen, så jag kan använda Comviq på den >< och vips, så har jag en bättre mobil än vad jag hade förut ^^

HAHAHAHAHAHA ! :D allting har sparats mobilen, även min inspelning på Alexandras kisspaus inne i stan, nyktra som satan. Schludderschludder ;P och gamla sms .. som .. woooow .. haha, loong time ago ! :D tänk att så mkt ändrats på fan bara 1 år !! :P läste alla sms, och då blir man som "vaaah .. har han och jag skrivit SÅNA sms ??! Kalabafuckingliiik :D haha. Nämnde jag hur glad jag är över att jag kan börja använda den mobilen igen ? ;P så jäävla najs att skriva sms med ! :) och låtarna jag hade på den då ! Thanks God att min musiksmak förbättrats ! :D

Just nu flyger jag fan ! ^^ aamen ni kan ju själva googla på J100i så ser ni ju vilken sööting jag just sluppit ! :D enda negativa är väl att om jag låser upp mobiljäveln har jagbara 90 spänn kvar på kontot ;P men who cares - jag kan böörja aanvända min älskling igen ! ^^ förhoppningsvis så tappar jag inte den i vattenglas två gånger nu ! Haha synd bara att de tog mitt "rut-skydd" när jag skulle leka dum och lämna in den på reperation "vaah .. vattenskador ? .. jahaa så garantin funkar inte på det .. nehhee .. hmm .. aajjaa, uundrar hur den har fått vatten i sig ? ;S aa jag kanske har pratat med mobilen i regnet ;P .." Haha aa så den hade väl lossnat eller nåt ;) lite synd men baahh ^^ nu kan ju bara C komma online så är jag fan lyckligast i stan ! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0