LYCKAD JÄVLA KVÄLL - OCH INTE BAKIS ;P GO ME !

Jag ångrade nog rätt så snabbt dendär vodkan och cidern där borta, men jag drack bort med att pimpla juice & vatten. Haha man känner sig faktiskt aningen freak när alla beställer shots & cider / öl, så kommer man sj där och "måste ha ngt med socker i för att höja blodsockret så jag inte ska svimma när jag dansar" .. Haha fuck min kropp ibland alltså :D

Sötnosarna bad dj:n spela happy birthday, och hela nedrevåningen sjöng faktiskt med (tydligen brukar dom inte göra det) och sen kastade dom upp mig i luften ;P najsigaste "födelsedagshyllningen" jag fått ;) sen kommer kille söt och vill ha en födelsedagsdans, och tror sen att bara för att jag är blondin och fyllt 18 så går jag till krogen för att få strul ;P nej tack ! .. Lär då fan inte hända att jag kommer strula med ngn kille, maken till kille att inte förstå det också ;P
Förövrigt min födelsedagsdans, så var jag bara frii & lekte lesbisk hela kvällen istället :) faktiskt jävla najs det också, pallar inte med detdär juckeriet, ska jag jucka mot ngn så är det Alexandra only ! :D

Haha a skulle göra liten hyllning till Alexandra här ! ^^ tydligen höhö hade älskling blivit "avis" när jag berättade om kvällen, och sa att Alexandra lekte polis och satte händerna för ögonen när jag såg snygg turk ;P "LIINDA, DU HAR CESAR !! KOLLA INTE ;) .." Haha babe söt ibland alltså ! :) Haha anyway så är det nu bye bye sjukt snygga turkar, jag ska slita ut mina ögon för C's skull ;) haha nej men som de flesta förstår, så kan man faktiskt KOLLA på snygga (turkar) och fortfarande vara jättekär i en annan ;) jag tycker fortfarande du är finast av alla i hela världen jue ! ^^  v v v
och a, Alexandra han bad mig säga att han gillar dig & du är hans idol efter igår kväll ;P

Kommentarer
Postat av: sophija

grymt bra med låten, måste tacka pelle för det :D
jag är alltid lesbisk när jag går ut, orkar inte med allt juck och slaskande som alla vill ha av mig :P
jag har ju er tjejer :D

2007-10-23 @ 00:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0