LITE SMÅ FUNDERINGAR BARA

Fått mail av en tjej som jobbar med grafisk design som är intresserad av lägenheten. Sjukt bra tillfälle att verkligen få in en fot i den branschen, eftersom det är det jag egentligen helst av allt vill göra med mitt liv (men vissa saker går före jobb, och just nu är väl planerna att dra härifrån, vilket leder till att nej, jag ska inte jobba inom det yrket ändå) Men .. finne-pinnen får ursäkta, är turktjejen najs så får hon lägenheten ! :) även om jag inte hade nåra planer på att dela lägenhet med en fjantig tjej, men man kan väl hoppas på att hon ändå är så pass vuxen att hon inte är alltför påfrestande.

Btw tycker jag jävligt synd om vissa människor som pluggar, och får stå ut med sinakonsekvenser. Har kanske liite liite dåligt samvete över att jag inte släppte iväg C i fredags, vilket ledde till att han kom försent till sin operation. Som straff fick han väl att inte få operera på en vecka. Frågar ngn mig tycker jag inte det är så farligt, liksom 7 dagar ? ;P går ju ffjjjjwww, huur snabbt som helst, men tydligen var det värsta stora grejen där borta.  Det är ju som jag säger : ni lever i ett samhälle där ni använder röksignaler. Tycker ändå det kanske är lite hårt att liksom porta honom från alla operationer i en hel vecka bara för att han råkar komma lite försent till en enda operation, där han bara skulle kolla på och lära sig, kanske göra små ingrepp ändå. Haha, tyvärr måste jag ju säga att jag inte kan säga att jag tycker det är så hiimla sorgligt after all, eftersom det var en bröstförstoring på G där .. och haha även om jag inte är så himla avis av mig, så hur kul är tanken ?! :D Jätteübersmarta mamma kommer där : "mm just so you know, så kommer ju han nog att faktiskt vara den som förstorar själva brösten fleera fleera gånger i sitt liv". Moder, ibland ska man vara tyst ! :D Baahh, aja bra sak att veta är ju iaf att alla perversa killar kan börja plugga till läkare, så får ni va med om bröstförstoringar. Den som nu mot förmodan faktiskt tycker sånt är .. hur ska man uttrycka situationen - upphetsande ?

Ghaaa, dethär jobbet döödar miig !! :D men nu ska jag faktiskt inte jobba på 4 helger ;S känns knas, eftersom jag jobbat där varje lördag-söndag sen juni tills nu. Men fyfaaan vad naajs det ska bli att få SOOVA ut på helgerna :D och inte behöva gå och däcka på sängen direkt efter att man kommit hem, hela dagen blir liksom knas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0