LALALA CAN IT GET BETTER ? :)

Tog mig faktiskt tid att åka till farmor ett helt dygn denhär gången. Hon är 92 år, och jag kommer bara dit några timmar några gånger om året .. Själviskt som satan, så nu åkte jag dit :)
Haha har inte sovit ett piss, hon har sån TICK TACK TICK TACK klocka ;S och ghaa, jag har bara vänt mig och vridit mig och drömt mardrömmar och luggit vaken halva natten ;S haha sen när hon stiger upp kl 8 "varför satte du inte av den då ? .." jahaaa :D meeen neee ! ghaa .. alltid lätt att vara eftersmart .. Bussresan dit och tillbaks blev också tre gånger billigare, eftersom jag tog Soffis studiekort .. höhö, var är vi lika nånstans ? :D så jag gick faktiskt ut med mina glasögon in public igår och idag, bara för att de inte skulle känna igen skillnaden ;P men när jag skulle tillabsk så kunde chaffisen inte svenska så han frågade inte ens kortet .. Ack vad tacksamt allt är i dethär landet när de inte vill erkänna att de inte kan svenska, så de förlorar massa pengar på det istället ^^

Vart old times ftw idag :) träffade Kenan & Homein. Mina favvosar i Vasa .. De är helt underbara. Hmm och förlåt gubben, jag har bara inte tänkt på att säga till dig att jag ska komma till stan :( mi så sorry (A) men vi träffades ju iaf ? ^^ anyway så är humöret på topp nu ^^ tjaa, förutom att jag kanske tänker ibland lite på O .. men förövrigt, wohoo ^^ jag vill inte tillbaks till Sverige. Vill inte. Haha faan, mamma påminde mig idag på bussen (hon kom upp från hamnen i Åbo med samma buss som mig) att jag sådär förövrigt inte fått in pengar på mitt konto, och om jag vet varför ? :S haha dude nej ? :S haha sen på minde hon mig om att jag nog har fått ett papper för en månad sedan att jag måste gå till banken för de betalar itne ut det till mammas konto längre :D haha men vafaan .. så nu .. baaaahh :D i got no money .. haha fuck :D aja .. i will get them .. sooner or later :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0