JUL-KÄNSLOR ^^

Var och checkade IKEA med Alexandra idag :) höhö ööh måste varit första gången man umgåtts med den babianen på minst två veckor ? :P eller så är det min tidsupptfattning som suger rejält ;P jo .. det kanske är så ! ^^ haha hur som helst, så har de fått in sina julsaker >< haha wee, man blir bara så jäävla glad ! :D vill ha jul. Inte julafton. Varje jävla julafton är så himla misslyckade och jag blir alltid fett arg varje julaftonskväll, så den dagen kan man lika gärna radera.
Haha visste ni föresten att julafton är den dag på året som mest människor är deprimerade eller bara på dåligt humör ? :) anledningen .. umm .. ngt att alla har väl den bilden att man ska vara lycklig på julafton, så sitter man där och tänker på hur lyckliga hela jorden måste vara just idag, och att man sj inte alls har så speciellt roligt » man blir på ännu sämre humör. Så tänk på det gott folk om ni är på dåligt humör nästa julafton. Sj kan jag iaf sitta och sura och gotta mig över att det finns människor just då som mår lika bajs ;P yay, nu är resten av mina julaftonar räddade >< skadeglädje, ngn ? :P

Åå, vad jag bara vill ha jul nu ! ^^ snö, julmusik och julpynt .. och levande ljus ! :) så jävla mysigt. Julklappar & julmat kan man lika bra eliminera. Det är ju själva stämningen som är grejen, inte allt annat ><
Haha, pratade om nyårsfirande igår. Shiit, vilken skillnad. Mm, jag förstår varför han älskar nyår.

Nyår där : ett stort gäng åker till kusten, stannar där lite över 1 vecka. Typ värme, sol, bada, dansa, fest på stranden, bara va där .. :)
Nyår i Finland : snö, iskallt, förfrysta tår, vodka, öl, fulla finnar + utlänningar = slagsmål + polis ;P aa nämnde jag att det var kallt ? ;P

Haha nej, jag ska faktiskt fira nyår i Sthlm iår, första gången ! :P om C hinner över blir det fan even better ^^ blir väl najs utan honom också, men ändå :) tydligen ska vi kanske fira jul i Sthlm iår också ? ;S då blir man som dude what ?! Det känns knas :P vi kan inte fira JUL i STOCKHOLM ?! Hur fan ska det gå till ? ;S aja, vi får se hur det blir :) men det är klart jag ändå vill åka till Vasa några dagar över jul ! ("Du åker ju på höstlovet") Äähh :D det blir säkert bra hur det än blir ^^ jag vill bara att nyår kan komma, så C kommer hit ! :) trallalllaa, endast 87 dagar tills underbaraste människan på jorden kommer hit ! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0