JABAJABADOO FYFAAN VAD JAG E BRA !! :D

Det är ju det jag sa, lite saatana perkele och finskt blod så satan kan man allting ! :D JAG KOM UPP FÖR DEN 17M HÖGA VÄÄGGEEEN :D svårighetsgrad 6b (i början) sen när det började luta (man e ju inte så lycklig så väggen var rak) så klättrade jag faktiskt på alla, och sen 7b allra högst upp ! :) behöver jag säga att jag har blåsor på händerna och det bara värker sådär rent allmänt ? :P men det är fan värt det ! :D Haha jag är helt röd vid innerlåren efter pauserna .. Hahaha :D och söt killen som säkrade mig då "just so you know, so you can only rest 1minute - otherwise it will break ! .:" - WHAAAAAAAAATT ??!! :D "yeah, so you have to count .. how long have you rested now .. hold on to the wall in case it breaks .." Hahaha, a jag började ju helt fabrilt försöka få grepp men man fick ju inge bra grepp nånstans på den väggen ;P okej, jag kanske är blåst .. men va själva liksom 10m ovanför marken, svettas som en gris, och så börjar han säga nåt sånt ! :D Haha snäll som killen är så kämpade jag 5 minuter för att komma upp 20 cm (jag överdriver inte, det var assvårt ställe jao) mm tror ni inte killen SLÄPPER NER MIG EN HALV METER DÅÅ ?!! :D så jag måste göra om detdär jävla stället, igen. Heh, assött ! ^^ Var nästan omöjligt att komma upp i slutet. 2m kvar, och svårighetsgrad 7b - kul eller ?? :D Då började jag faktiskt vara rätt trött :D haha vet fan inte hur jag kom upp där alltså .. Tror jag vilade 20 skeunder, yoga-andades och tänkte på Cesar :D och helt plötsligt var det som att nån typ lyfte mig upp - för helt plötsligt rörrde jag taket - HOW THE HELL DID THAT HAPPEN ?! :D

Åå vad jag verkligen äälskar att kättra ! :) tänk att börja klättra. Men man måste typ ha en kompis som också vill det då, så man kan gå kursen tillsammans, och sen klättra :P Tänkv ilka muskler man skulle få också :D plus att man skulle kunna klättra som en apa :) det ser verkligen ut som apor när instruktörerna klättrar ;P helt sjukt .. Jag måste ärligt bara se ut som en fet kossa när jag står där och pustar och frustar och ropar FUCK THIIS !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0