INGEN RÄDDER FÖR VARGEN HÄR :D

Var hemma hos Alex igår och käkade kräftor och grejs, jättemys :)
Lite mindre mys var väl när vi började prata om spöken och typ sånt onaturligt skit .. Jag är ju verkligen överparanoid över sånt .. blir så jävla skrämd direkt :D så jag sitter där, verkligen på helspänn, och lyssnade på när hans brorsa berättade om en unge som hade sagt till sin mamma typ att "säg till barnen att jag inte vill leka med dom .." Då hade det tydligen varit fullt med spökbarn i sängen .. Och att de ville att hon skulle komma med dom, och då hade de berättat så jävla många storyn om vad människor de kände hade berättat så fråga jag om spöken verkligen kan röra oss, och om de kan ta med oss, så vi också dör ? .. Mm, och precis just då fan så skulle Micke (?) som satt till vänster om mig .. vara så himla lustig och petar mig på höger axeln :D

Reslutat ?
Jag flyger upp som en jävla mås, skriker som fan, och jag svär att mitt hjärta var på väg ut ur munnen också. Har typ aldrig blivit sådär skrämd i hela mitt liv. Tydligen måste mitt hopp vart rätt rejält ändå, eftersom jag (som inte alls är klantig) slog i mina tår i stolen samtidigt , vilket då betyder att jag på nåt sätt måste ha hoppat upp i luften för att  lyckas slå till dom samtidigt. Haha och Rizzie flyger upp :P (kan man ju förstå, hon låg ju under bordet ..)
Inte ett dugg roligt faktiskt, höll på och dö i hjärtattack och mina tår värkte en halv timme efter :D:D:D  Gissa om folk garvade ?? :D Mm, i vissa situationer är det kanske inte så himla smart att peta folk i axeln ??! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0