HÖSTPROMENENAD FTW

Skulle ju säkert gått tio gånger snabbare, smidigare & lättare om jag ens skulle hitta till Täby Centrum ;P men haha ja, till slut gjorde jag det iaf ! ^^ det var meningen att jag skulle gå till Universitetet .. men nånstans i Bergshamra så gick jag nog fel, och helt plötsligt var jag i Mörby Centrum :P

Mörby Centrum.
- Hej, hur går man till Täby Centrum?
- Hehe, du kan inte gå till Täby. Det är jättelångt.
- Äähh, jag klarar mig. Berätta bara hur man går.
- [...] Jasså, så du ska gå till Täby .. Aa haha, lycka till då :)

Mamma ringer när jag är på nån liten stig nånstans .. ingen aning var
-
Ska du ha mat ikväll ?
- Mm .. Annars gissa vad jag gör ! :D jag är på väg till Täby centrum
- Hm. Va ska du dit och göra ?
- Näe, ingenting .. Fick lust för att gå lite :)
- GÅR DU TILL TÄBY CENTRUM ??!!! VARFÖR ??!
- Haha ja, jag går dit ;P och jag fick lust .. hellre de än att mögla hemma liksom.
- Har du batteri på din mobil ?
- Eeh ja, men jag ska gå .. inte ringa ngn så det spelar ingen roll ju ? ;S
- Du kanske svimmar elelr blir hungrig så jag måste komma efter dig.
- Stor chans hörru, puss hejdå!
Är det jag som är pussy, eller är det min käre moder som alltid verkar tro att jag ska svimma ?? ;P

Villaområde nära Täby. (1,15h från)

- Hej, ska jag gå till höger eller rakt fram om jag ska till Täby?
- Rakt fram .. men .. äru säker att du ska GÅ dit .. jag menar .. det är långt.
- Mm, det sa dom i Mörby också ;P hejdå.
Går 200m. Så kommer de med bil.
- Vill du ha sjkuts en bit ? :)
- Eeh nej tack :) Själva meningen är ju liksom att jag ska GÅ ..

Villafuckingsvenneområde lite närmare Täby (45min)

- Hej, hur hittar jag till Täby C ?
- Aa du ska ta bussen .. Gå till ..
- Nej .. alltså .. jag ska gå :)
- SKA DU GÅ TILL TÄBY CENTRUM ??!!!
- Eeh ja, jag har gått hit från Solna så jag tänker ju inte sluta NU ;P
- Jaha .. aa .. okej .. då ska du blablabla ..... Alltsåå .. är du verkligen säker på att du ska GÅ dit ?? ;S
- Haha eeh ja :P

Fan vad svårt det var att inse att jag faktiskt skulle GÅ dit ;P när jag sedan satt och väntade på den förbannade roslagsbanan i tjugo minuter så ångrade jag nog att jag hade gått ända dit, borde vara olagligt att det va sådär kallt .. ;S men ja .. Haha, såhär kan man ju också spendera sin lördagseftermiddag/kväll ? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0