HAR DU KLISTRAT FAST DIG MED LIM ELLER ? ..

image210Baaaahh, kan man inte göra ngt bättre en onsdags kväll än att sitta och vara ledsen som tusan och skriva sms två timmar i sträck ? ;S
Allt är lugnt om jag bara vet att vi kommer träffa varandra igen. Men när jag inte vet det. For sure. Jag kan lika gärna vara i Ryssland eller nåt när han kommer tillbaks. Det är bara det .. att jag faktiskt gillade O. Nån special feeling peeling där nånstans bland alla små enheter i ordet kärlek. Varför skulle du ha så himla bråttomt med att köpa den jävla flygbiljetten ? .. Du kunde stannat ett år till .. vi skulle umgåtts som kompisar, och fy satan vad allt skulle varit frid och fröjd :) men nej, nu ska det flyttas och fanskap. Baahh, fuck this shit !

Trots allt så är jag rätt stolt över honom. Eller alltså, jag är glad för hans skull :) att han slutat med den skiten, en hel månad. Mm, du kunde ju ha slutat med det i somras men bättre sent än aldrig. Och att du ska fixa dendär grejen där borta med din mamma :) höhö who knows, skiter sig allt med C så kanske jag kommer dit efter gymnasiet och blir delägare ;P big chance, big chance ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0