HAHAHA MIN MORSA ALLTSÅ ..

HAr lyckats blilite komminukationsproblem mellan mig och min mamma. Jag har tyckt att hon har sagt att HON skulle skicka mejl till tjejen som ville hyralägenheten, medan hon i själva verket alltid sagt att JAG skulle skriva mejlet. Aja, så imorse skrev jag väläntligen det mejlet. Haha, så är det en lapp på bordet : SKICKA MAIL TILL KINESEN OM LÄGENHETEN ! .. Hahahaha, hon är turk ! :D Äre hon med koll eller ? ;P för sedan jag kollade är det rätt stor skillnad mellan en turk och en kines ! ;P Hoppas verkligen hon är schyst, haha för de andra som vill hit är ju bara .. haha näe :D hahaha, en kille kallade pappa för Mr Sunday ;P haha iofs vare väl bara två bokstäver fel där, men haha det var lite roligt faktiskt ;P

Btw så längtar jag faktiskt tills de flyttar. Låter kanske hemskt. Men det funkar ju inte att leva tillsammans ändå. Haha fett synd om den som flyttar hit visar sig vara besserwisser gånger hundra, och vara morsa till mig ? ;S baahh, Im the man in this house ! :D so its not gonna happen ! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0