HAHAHA INTE EN DAG FÖR TIDIGT

Har äntligen lyckts överlista blogg.se hur faan man ändrar sina profil [mina intressen - jag gillar - jag gillar inte] Så inge mer mysa mysa ;P thanks God ! Hmm, hur skulle det vara om jag typ lärde mig lite om denhär sidan ? ;P med tanke på att jag i torsdags lärde mig hur man sätter upp youtube-klipp, och jag haft denhär bloggen antal månader. Ska försöka komma ihåg hur Moa visade mig att man skulle byta bild där uppe också :)
Btw hejsan hopssan, jag fyller 18 om en .. två .. tre dagar ! :D

Mamma : Hur vill du fira din födelsedag ?
Jag : inte alls
Mamma : Vad vill du ha i present då ?
Jag : ingenting
Mamma : Linda, du fyller 18 ..
Jag : MEN GÅÅ !!! JAG BLIR GAALEEEN VAFAAN !! .. *liten tankestund*
HM, JAG TROR JAG MÅSTE DUSCHA ! :P

Men man kan inte tänka när man har smutsigt hår, det går inte ;S nästan inte ens så jag kunde prata med Alexandra i telefon ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0