HAHA YOU GOTTA ADMIT WE HAVE STYYYYLE !! :D

- NU VILL VI HA FÖRKLARING TILL VARFÖR NI LÄMNADE MÖTET 28 AUGUSTI ..

- Det blev sent och "Big brother" hann börja (vanlig svenska)
- Jaak trott möten va slyyt (finskabrytande)
- Ja voor kissnyödi ja (Kristinesstadsdialekt)
- .. och för mie börja magan krångel (närpesdialekt)

Hahahaha :D alltså ibland börjar man undra vad det är för by jag har vuxit upp i egentligen :D men jag började verkligen tänka på det imorsen är jag var ute och gick in the by ;) jag tycker verkligen synd om dom som bara bott på samma ställe hela sitt liv .. typ dom i Sthlm .. som bara bott där, och inte haft nåt sommarställe utanför Stockholm .. vad vet ni egentligen ? .. Ni vet vad Stockholm är .. ingenting annat .. Det är liksom inget speciellt med Sthlm .. ingen charm .. Egentligen inte Vasa heller. Förlåt. Men ni flesta .. ni vet väl att ni bara ser ut som tråkiga Stockhomlskopior - 1år senare .. ? Sen står alla här wow värsta grejen, blabla .. Mm, synd bara att detdär gick alla runt i Sthlm med för ett år sen ;S där har ni en STOR anledning varför jag dissar mode. Först är jag tvungen att se alla gå runt med det i Sthlm .. nej sen ett år senare går Vasa i det ? :S makes no sence at all ..

Hmm ... vad fan hade närpes-dialekt med mode att göra ? :D hahah .. äähh jag är hungrig, jag vet inte vad jag skriver ens längre ;S baby coome hooome, so we can maake foood :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0