HAHA TUNNELRAP OCH DED DOGGY ;)

Hade nån slags specialdag i skolan idag. Jag ville faktiskt dit. Vi skulle till Bromma, och kolla nå riktiga effekter, de skulle spränga nånting :) men jag oorkaade inte åka till Bromma. Dessutom har jag liksom 1% frånvaro så jag troor jag överlever sorgen att missa denhär dagen.

Så jag sovde, sovde, sovde tills jag vaknade (haha, no shit ? ..) och sen hux flux var Alex på väg till mig, för han hade också försovit sig och satte i skolan och hade det . hrm, mysigt ;P så han kom till mig, och gjorde absolut INGENTING :D men inte fan vare tråkigt för det ;P btw, så gillar Alexander när man petar honom i örat :) try it ! Ännu roligare att hetsa honom och ta varannan öra, varannan näsa :) sen gick vi och käkade pizzde (; mumsmums, och jag har kommit fram till att Calzone (med skinka och ost) är fan nästan godare än Hawaii :) *smacksmack* Sen fick jag bögsms och blev lite ledsen men bortebort med sur min ;P haha så vi gick lite innan han skulle ta bussen .. mys med rap i tunneln (höhö man blir ju lite stolt över vad man kan framkalla, speciellt i en tunnel .. megafuckingvrååål :D .. heh, nej inte kvinnligt nånstans kanske) haha aa och så gjorde jag en liten muppig upptäckt. Vi har en postlåda 200m från vårt hus .. Och nu är det ju så att jag tappade min mobil när jag skulle posta brev till Cassandra - och samtidigt hinna med bussen, som kom när jag började springa :D haha .. så ja, hade jag vetat om denpostlådan, hade jag sluppit tappa min mobil. Hade jag inte tappat min mobil, så hade jag idag haft en ny mobil, för en gångs skull ! :D haha äsch då, ska jag vara ärlig, så det första jag gjorde igår på morgonen var väl att råka slänga min mobil i golvet ;P haha så skulle dte varit nån annan än min gamla Nokia-mobil så skulle det nog sagt SCHMOCK, och så var den död ;P nästan lite som min död hund-immitering på datan :P

Nuu när jag sluppit den pundaren (haha neeejdåå :) hjärtahjärta) så ska jag göra lite nytta och umm .. kanske skriva mejl till Cesar ;P haha nej jag driver, eller jo .. det ska jag göra, men jag ska plugga teori (heh, har kommit typ 50 sidor, så nu äre bara 300 sidor kvar ^^ ..) och lite spanska ^^ Ojj, när mitt liv är så intressant :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0