HAHA AAAJJJEE :D

Hade klättring på idrott B idag. gGod damn it vad det värker i mina underarmar :D haha helt sjukt .. första gången jag klättrat i hela mitt liv :) uuff .. var asroligt, verkligen ! :D men rätt jobbigt. Dumma jag skulle ju absolut upp på högsta väggen, och skulle ge fan på att klara hela vägen upp (S kom längst, och han gav upp när det var 2m kvar :P ..) mennee, då hade jag redan klättrat 1½ timme, och nej .. jag har inte muskler till att klättra som en jävla apa hur länge som helst :D haha men hur som helst så ska jag göra nytt försök nästa måndag, om jag inte klarar det då .. så ska jag fan-i-mig klara högsta väggen måndagen efter ! :)

Haha, tydligen har jag blivit osocial också ! :D
- Haha, gissa vad mamma sa igår : jaadu Linda, du har ju dina sociala .. och dina osociala perioder ! ;P
- Höhö, jag har faktiskt tänkt på detdär också ! Förut när jag ringde dig så var du alltid med ngn, nu varje gång .. "jag pratar med Cesar" ..

Hmm kanske :P men vafan, jag gör det jag är lyckligast av, och så som situationen är .. så är det denhär vägen jag väljer att gå ! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0