GRATTIS MIG ;P

image205Den kycklingen är  min drömpresent 2007 (; haha
GRATTIS MIG FÖR ATT JAG FYLLER 18 IDAG ! :)
Haft asnajs dag. Haha, och dendär kyckling-filmen har ju fan made my day tusen gånger ;P bakade aasgod tårta med Alexandra också :D kanske sätter in fin bild imorgon ;P haha den såg verkligen MOBBAD ut. Bakade kladdkaka också, men ingen orkade äta den :D

Wee, fått min dagliga dos av underbarast också :) viktig del av dagen. Synd att nr 1 in my life fortfarande är hemma hos mig, så sitter jag på msn och pratar med .. delad nr 1 i mitt liv ;P haha that sucks .. Men vad kan man ? :) haha Alexandra, känn bara hur du drunknar av the loooove ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0