GIRLS NIGHT OUT

Nu är det väl min tur att bli svenne, svenne-18, gå ut på svenne-ställe, svenne-dricka, svenne-dansa .. svenne, svenne, svenne. Haha neej :D jag drivish bara ;) ska ut med Alexandra & Sara ikväll :) vet inte for sure om Sophia & Terese kommer :)

Tänkte faktiskt bara dra ut och shejka loss, utan alkohol .. men med denhär jävla familjen så går det fan inget annat än att bara lets get fucking wasted ! Jag säger bara en enda sak, vi är en jävla bra bild på min mardrömsframtid ! Aldrig, aldrig, aldrig att jag kommer ha mitt liv såhär, och låta mina barn ha det såhär. Mamma är underbar, men alltså .. nääe, paallla ! Omoget som satan, men fan vad jag bara satt där och tänkte på hur jävla mkt jag bara ville hälla i mig en massa jävla alkohol, bara flyin high med alkohol & tänka på Cesar .. Uef, så jävla NAJS !!! Bara glömma alltiing, hela kvällen, hela livet, hela allting. Pass på dethär. Är det inte underbart hur mkt en enda människa kan förstöra ens liv ?! Eller han är inte värd att förstöra det, mer .. IRRITERA hela mitt liv som satan !? Dra så jag får bo ensam, sen för att vara extremt feg, så vill jag bara dra bort från hela landet när jag går ut gymnasiet .. Usch, vad jag önskar att vissa människor inte var en del av mitt liv !

Har planer på att gå ut med O imorgon. Men jag vet inte for sure. Jag får se hur det blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0