FYFAN VAD NI ÄR VIDRIGA !!

Fyfaan, vad vissa människor är vidriga.
Hur jävla normal kan man vara om 5 pers hoppar på en ensam människa, och sparkar honom i huvudet - så killen dör ?! Det var det fegaste jag nånsin hört. Och jag blir så jäävla förbannad, även om jag inte känner killen. Snälla, kastrera dedär jäävla 91orna och släng in dom i fängelset tills dom dööööör !!! Vad fan är vitsen ?! Ni är 16 år, och dödar en annan människa. Onödigt för er, onödigt för honom. Onödigt för alla. Varför varför varför ? ;S även om de inte menade att döda honom, så vem är så jävla dum så man står och sparkar ngn i huvudet - utan att fatta att hej, jag kanske borde sluta nu, för en människa klarar faktiskt inte av sparkar i huvudet !!! Era söndekrnullade hjärnor skulle då inte jag ge så mkt för ! Ni är äckliga, och jag hoppas nån annan dödar ngn som ni verkligen älskar, så får ni se vad ni fan själva har ställt till med !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0