FILOSOFING FILOSOFING ;)

Sitter och filosoferar om saker .. livet .. och Cesar :) den killen fascinerar mig verkligen så jävla mkt. Han kan allt jag inte kan, och kan svara på allt jag vill veta. Eller nej, inte allt .. men han kunde svara om maskar i magen :D kanske äckligt, men sj tycker jag det är så himla häftigt så man vill flyga upp i luften .. Och nu har han en hel kurs om bara maskar i magen :D haha alltså, låter kanske psycho .. men faan vad jag bara blir mer och mer imponerad ;D tänk er att gå till skolan "jaha, nu ska vi läsa om maskar imagen" .. Enda jag hör är "sätt på datan och arbeta ! .." Jag hoppas verkligen jag får prata med honom ikväll .. för jag lär behöva det. Ska träffa O idag, och hejdå .. Jag behöver Cesar !! ;S men det lär nog inte hända =/ men man kan ju alltid hoppas ^^ finns ju alltid sms .. men det hjälper nog inte ändå. Vet ni hur lyckliga ni som har ena pojkvänner hos er hela tiden är ? .. Att bara liksom få honom när man vill, face to face liksom .. Sj är jag överlycklig att ha honom på msn .. Men men, två månader till så ändras det, nårgorlunda ^^ fortfarande inte samma land .. men fan, tiden går så himla snabbt ändå så det blir helg hela tiden :)

Spanskaprovet var typ bajsenkelt .. tror jag ;P varför hetsar jag upp mig och tokpluggar på spanska kvällen innan ?? .. Jag vet ändå att proven är på dagisnivå ;S .. men jag trodde typ att de skulle bli lite svårare nu när det är steg 2 .. men obviously not ..

Aja, måste väl riinga O nu - wish me luck !..
MIn syrra & hennes pojkvän kom hit imorse btw :) fast dem lär jag väl inte se så mkt av ändå .. Jag ska ut imorgon, och sen åker jag .. men jaa .. Måste bara kommentera känslan att se när ens kapitalkonto börjar stiga & stiga :) har aldrig ägt this much money i hela mitt liv faktiskt .. Haha synd bara då att jag tappat bort alla skattepapper, och dessutom haft de sedan i juli .. men varit för lat .. och ja, nu får jag väl skit för det då :D men .. de tog faktiskt lite väl mkt av min lön där :( aja, får ävl tibaks det nästa jul haha .. över 1 år ;P då är iaf pengarna i förvar ;);)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0