EY JAG ÄR STOR NU - FAKTISKT ! ;P

Igår halv 3
Åsna : Vad fan gör du uppe såhär sent ? :P vart har du varit ? Låt mig gissa .. du har varit hos en kompis, as usual !
Jag : Hahaha nej jao, tönten har blivit stor nu så jag har varit ute ! ;D
Åsna : Haha äre så ? :P
A, åsna - så är det ;) btw borde pundaren vakna nu baahh .. palla sitta här.

Hahaha som igår när vi kom från tunnelbanan, jag var ju på väg mot uppgången mot Rålis. Haha Alexandra bara ; Nej Linda, vi är stora nu ! Vi ska inte till Rålambhovsparken, vi ska till krogen ! Vi är för små för Rålis nu ;) hahaha, livet är inte lätt ;P btw är det jävligt sugigt att bli 18 för jag blir attackerad med massa brev från skatteverket & banker och  grejer, och jag kan ju ärligt säga att jag tappat bort alla brev ;S innan jag ens läst dom, för jag oorkar inte. Haha så ja, vete fan hur jag ska fixa allt detdär när jag tappat bort breven. Mammmaaa, hjääälp ! :D haha nej jag är inte mogen nånstans faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0