DU ÄR KUNG ! :D

Måste bara skriva att Moa är ju fan inte bara lite skillad .. även om hon bara är en tvåa ;) hon har visat mig hur man får in youtube-klipp i bloggen ! :D haha ÄNTLIGEN ! Så nu slipper jag mina länkar, nu kan man lyssna direkt ;P hmm, SÅ svårt vare faktiskt inte .. bara lite ;P
Var och tröstshoppade lite idag, och fastän jag inte skulle köpa nånting, så tror jag fan det var jag som tröstshoppade mer ändå :D haha .. bara för att komma hem (dränkt som en hundvalp) och hitta ett brev från H&M : IMORGON ÄR DET 10% PÅ ALLT I HM :) lyckalyckalycka :P haha .. äähh, 10% hit eller dit, spelar då inte så stor roll .. men lite typiskt är det ja ;P

Jag har kommit fram till att Cesar har ett väldigt dåligt inflytande på mig. Mina arbeten i grafisk kommunikation blir lidande av dem :D jag kan ärligt erkänna att jag sitter och lyssnar på lovesongs och tänker på honom när jag egentligen ska fixa grymmaste arbetena :) haha som igår, jag höll på med min spunk-uppgift flera timmar. Den blev pissful. Amor, hjärtan & massa äckligt romantiskt shit ! :P och jag bara svävade, tralllalllaaa .. nej, ETT till hjärta .. kanske ett till .. Mm, Det slutade med att jag tog bort musiken, slutade tänka på honom och fixade fram en rätt så skapligt bra spunk-bild på 5 minuter :P bajs på dig ! .. Förövrigt så förstår jag inte vad som har hänt med mitt liv. Min lycka går ut på huruvida jag får prata med dig eller inte. Dethär suger rejält. Hade extra seg konversation igår, och vi skrev trettio sidor på två timmar ;S fucked up shit eller nåt ?? .. Och då pratade vi ändå 5 timmar .. antal sidor vi skrev sammanlagt .. vill jag faan inte ens veta ;P som han sa; det är kärlek ;P åå din förbannade jävla underbara människa, snälla bara kom NU istället ?!

Syrran & Thomas var över till Sthlm igår. Hon skulle köpa balköänning. Ni vet, real one ! :) som värsta Askungen ! .. Och jag står brevid som en liten snorunge och dreglar istället :D vi hittade fiinaste !! :) så jag ska åka och köpa den nu i helgen, och Alexandra ska hjälpa mig prova den först i affären :) LYCKA att få ha på sig en sån klänning. Ännu mera lycka till systeryster då som faktiskt redan äger en balklänning för tretusen spänn från förut, och nu ska köpa ännu en till. Jag vågar inte gå genom t-centralen med en balklänning för tretusen spänn i handen ? ;S

Haha fan denhär tiden börjar rinna iväg. Dendär åsnan flyttar snart. Jag som så smidigt (eeh nej) lyckats undvika attt träffa honom ;S måste träffa, måste träffa, måste träffa. Men jag vill iintee !! jag kan ärligt säga : jag kommer börja lipa som en jävla kossa ! :S bajs på dig.
V i l l .. i n t e .. s ä g a .. h e j d å .. ! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0