DONT YOU DARE FORGET ABOUT ME :(

Vad kan jag säga ?
Grät som en jävla banan igår kväll när jag insåg hur det verkligen skulle bli när jag kommer tillbaks. Inge mer åsne-humor, du var den som stod för den. Inge mer dig. Inge mer nånting. Trots allting .. så tror jag faktiskt att allting händer for a reason, och det är kanske lika bra att du åker. Även om det kändes som att mitt hjärta slitits bort för stunden. Började nästan känna efter så att det verkligen fanns där. Men du kommer ha det bättre där, och jag hoppas du lyckas med din dröm, baby :) I really really hope so .. för din skull. Och för min. för att jag vet att du har det bättre där. Som sagt, är det meningen att du & jag ska vara tillsammans, så kommer det bli så. Men jag tror inte det blir så. Det är det som är så hemskt. Tanken att du och jag kankse aldrig mera kommer träffas. Jag kan komma dit på semester :) najs .. Karibien baby, Karibien ;) UUUUUEEEEF :D woohoo !! :P haha .. Vaknade idag prick 8. Tog mig några sekunder att inse att ditt flyg hade gått.

Trots att du är så jävla full med skit så är du en av de underbaraste människorna jag nånsin träffat :) och jag kommer aldrig glömma våra stunder tillsammans .. För även om de inte betydde ngt då, så betyder de allt nu. I will miss you so terrible much ! =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0