BORÅS VS 08 STOCKHOLM ! :)

Haft en gryymt najs dag med Woule idag ! :)
Först äta i Kista & sen tog han med mig på min första "profesionella" basket matchen ;D det var gryymt kuul !! :D verkligen. Låg efter hela matchen, men klart man ändå hoppades på att vinna ^^ men ja, vi förlorade som sagt med 4 poäng - Borås : 87p, 08 Stockholm : 83p. Baahh, Borås hade Dennis Springs, killen var ju helt underbar ! Alltså när han spelade basket. WOW vad den killen kunde röra på sig ! :D men sen var han ju från USA också .. Den killen kunde verkligen .. heelt siick !! :D haha är fett fascinerad ! .. Men jag tycker ändå 08 Stockholm gjorde bra ifrån sig, så hejaheja till dom nästa match ! :) JAG KOMMER DEFINITIVT MED NÄSTA GÅNG DU SKA KOLLA BASKET MATCH ! :D

Inte helt fel att jag såg en gryyymmt snygg kille som tyvärr var på pricken lik Zlatan Ibrahimovic =/ haha då är det nog bara snyft snyft, måste jag vara kär ! :D haha nej detdär menade jag inte ;) men .. jag sväär, han var en kopia .. bara att han var i min ålder, och förhoppningsvis inte har barn ;)



Kommentarer
Postat av: Moa

PALLA ATT DU SKRIVER BLOGG INTE MEN INTE LOGGAR IN PÅ MSN

2007-10-23 @ 22:18:25
URL: http://faithopeandreams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0