BABY HAR SKAFFAT HUND ! :)

image197Är den inte för underbart söt ? :)
Hmm, så nuu ska han komma på namn till den underbara filuren. Men fan heller att han får döpa hunden innan JAG kommit på med ngt jättebranamn ;) haha, hey - jag har faktiskt döpt hans gosedjur ! :D då ska jag fan ha med en fot i hans hunds namn också ! :) Men alla hans namnförslag är ju spanska .. så jag borde komma på ngt fint .. typ lite svenskt .. Mitt huvud står verkligen helt stilla ! ^^ några förslag ?

Fan att jag kom hem JUST när han skulle åka till sjukhuset. Haha, försökte ett tappert försök med att fråga om han inte hade lust att stanna en liiiten stund till, mennee .. Haha eftersom hans operationsförbud just slutat så kanske han inte vill börja det med att få det igen ! :D Du är så himla underbar, allting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0