ASFIN KÄRLEKSSCEN :)


Kollade Wedding Date igår, eller vare i lördags ? Den är ju bara så jävla fin ^^
speciellt deras vad ska man kalla kärleks / sexscen ? .. den är så himla välgjord, liksom så äkta på ngt sätt ! :) Haha tyvärr är låten inte världens bästa, men det fina börjar 02:07 (02:50) naaww va gollot ! ^^ hahahha

Finns en asfin låt i filmen också, som jag & O lyssnat på en miljon gånger. Men åsne jag kommer ju inte alls ihåg hur den går just nu .. lyssnat igenom alla låtar det finns från The Wedding Date på youtube, men just den finaste låten finns inte med ! SUCK :D ingen som har nån aning om vilken jag pratar om ? Hahah, typ som att hitta en nål i en myrstack ;P nästan imposible .. Får väl fråga honom vad den heter när jag träffar honom. (hemska tanke)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0