ANOTHER DAY OF .. PARADISE ? ;P

Har av nån underlig jävla anledning kommit fram till att jag inte vill vara blond längre, att jag faktiskt passar bättre i mitt underbara fina nordiska råttfärgade hår (som jag har i min utväxt) :) Hmm, får se hur det blir med det ;P .. att fixa bort det blonda alltså .. Gjorde mig populär hos en del människor (host) och skaffade min piercing där uppe i örat idag ("nej Linda, du ska INTE göra det !!! .:") ^^ tänkte egentligen fixa den hos piercaren i UpplandsVäsby (vi skulle dit senare och fixa Alexandra's navelpiercing), men gick som tur via en frisör i Kista efter att jag, Alexandra, Sara, Alex och Emil vart och käkat i Foodcourt :) jag fick betala 80 spänn istället för 350 .. Haha kan ju bara hoppas på att den inte möglar bort eller nåt annat mysimyys nu ;D men åå vad jag vill att det ska gå 6 veckor så att jag kan byta ut dendär fula blingpluppen till en ring .. Som tur är slipper man sån värsta stålplupp, fick iaf lite finare .. men ändå, jag tycker inte det är fint med plupp där uppe, man ska ha ring där :) men men, 6 veckor går fooortäää :)

Hade skolfotografering idag. Ett plus att vara i grafisk-gruppen är väl att vi isf får fixa bilderna, välja och sådär .. Men baaahh vaad jobbiiiigt !! :D shiit, om man säger till drönarna att flytta på sig, för en som är 180 och 150 kan inte stå brevid varandra, det ser inte så himla fint ut .. Ne, sega värre och .. Nä-ä !! Om jag visste hur jobbigt det var för de andra treorna de två andra åren skulle jag flyttat på mig direkt när de bad mig i 1an och 2an ;P

image176

A och nej, det var inte denhär bilden som kommer med i skolkatalogen, jag tror inte jag ska sätta ut den bilden på min blogg ännu ;P kanske lite töntigt .. Sådär btw så snacka om fucking Adidas-reklam ?! Måste verkligen Frida & Amanda stå där med sina Adidas-tröjor också ?! :D uuff, vad jag vill ha dendär guld =/ jag har velat ha den ända sedan den kom ut i affärerna - innan hela jävla stan köpte dom ! .. (Jag lånade Alexandras idag i skolan) Dessutom har redan tre tjejer i vår klass dendär svarta adidas med guld, och det är just de tre som jag inte pratar med .. Och då känns det lite töntigt att nu komma med samma tröja som dom "hej hopp kom och ta mig" .. Viisst, jag kommer aldrig se dom igen efter skolan .. Och dehär tröjorna kanske inte kommer igen .. Så jag kanske köper den nu, och inte använder den så mkt i skolan :) kanske önska mig den i födelsedagspreseent .. som fööröövrigt nu är om 13 dagar ;P

Mamma och pappa fick tydligen huset ! :) såå .. umm .. jaaa .. Nu blir det .. Desperate housewife för mig osm gäller. Eller nej, först är det uttagning till vem som ska få hyra resten av lägenheten ;) jag låter då fan inte vem som helst bo med mig :D visserligen är det bara köket vi ska dela, men ändå ;P alltid bra med ngn man kommer överens med :) sen är det väl bara dra ut sin röv dit bort om jag behöver akut-mat ;P uuff .. helt plötsligt blev allt som så .. Nej alltså det är klart det ska bli najs och så :) men .. jag sparar pengar till Sydamerika (OM jag åker ..) och nu måste jag ta ut min lön på mat ? ;S gha gha gha ! :D haha fan .. aja ;P vad ska man göra .. ;);)
Och nej, nu börjar jag bli galen .. Jag har inte pratat med C på två dagar .. jävla jaguarballe han är (mm, jädrans tur att jag alltid använder så mogna skällsord :) ..) börjar få seriösa abstinensbesvär nu ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0